amcarpej Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Sony CDX-GT620U Har dårlige erfaringer med sony-spillere tidligere, men det frister veldig å prøve den. Billig og praktisk, med 3 linjeutganger, og aux og usb i fronten. Noen som har erfaringer? Siter Kjerre: '90 Honda Accord 2,0 EX Tidligere kjerrer: '87 Toyota Camry 2,0 GLi - '96 Mazda 323 1,5 LX (Pappas) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlie Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 hei! jeg hadde modellen under, sony gtx 616u eller hva den nå het. det er helt rett det du sier, masse linjeutganger, tilkoblingsmuligheter osv. men denne er jo nyere, kan godt hende den er bedre. jeg for min del som bygde et helt ok anlegg til rundt 8-9 tusen syns den fungerte helt ok, helt til jeg prøvde alpine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg