Gå til innhold

S: 1984 Volvo 360 GLS

Ranger emnet

Överladdaren

Anbefalte innlegg

Originally posted by FSR

SUKK :rolleyes:

...lurer på en ting.

Er du sur fordi du ikke fikk bilen på det første budet ditt?

Han sa jo at nå kunne budrunden starte. Selger liksom ikke til det første budet dersom andre er interesserte da :rolleyes:

Hadde ihvertfall ikke jeg gjort, for å si det sånn.

Vil du ha den så kan du jo bare by høyere da. ;) Det hjelper nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

...lurer på en ting.

Er du sur fordi du ikke fikk bilen på det første budet ditt?

Han sa jo at nå kunne budrunden starte. Selger liksom ikke til det første budet dersom andre er interesserte da :rolleyes:

Hadde ihvertfall ikke jeg gjort, for å si det sånn.

Vil du ha den så kan du jo bare by høyere da. ;) Det hjelper nok ;)

Nei jeg er ikke sur, bare litt oppgitt. Det står en fast pris i annonsen faktisk, ikke en utropspris. Hvertfall slik jeg tolker den. Men samme det, jeg unner selger alle kronene han kan få, så dersom noen er interessert i å by 33% mer enn den prisen bilen står til salgs for, så velbekomme...

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

Testa commodoren nå, artig bil, men den må stives opp litt :p

Og överladdaren?, hva er alle de ølkorkene som ligger under passasjer matten for? :D

Ølkorkene har sittet på toppen av ølflasker for å forhindre at ølet blir flatt og renner ut under transporten av flaskene. Så har de blitt tatt av og havnet under matten på mystisk vis. (Nei det har ikke vært fyllekjøring!)

Fikk du med panten i bagasjerommet eller var det tømt før du fikk den? (Bagasjerommet var helt fullt av tomflasker.)

Commodoren er helt fin den. Den ble "enøyd" etter at jeg rygget inn i fronten på den med Volvoen min under en "slosskamp" men bortsett fra det så er den jo så godt som strøken...Du kan kræsje i alt mulig uten at det blir et merke.....Gratulerer så mye med ny bil!

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på det med ølkorkene ja, bilen har tydligvis blitt brukt som vorsebil:P

Har tatt ut baksete, hattehylle isolasjon osv. Skal vel snart sveise bur, så blir dette artige saker det. Leverer inn skilta i morgen.

Lurte på en ting til, er det 95blybensin den går på eller hva?

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Dr_Bass har allerede kjøpt Commodoren til kompisen min.....og ingen blir snytt. Bilen er prima sladdebil.

Jeg regnet ikke med at du ville snyte noen, jeg bare påpekte at Dr_BASS hadde budt 3000,- for den og du sa at første som byr 2500,- får den da ville du snytt deg selv :)

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider