Gå til innhold

Kobling prosjetor lykter?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte i vår prosjektor lykter fra Modern Performance i USA.

Skal nå montere disse og trenger noen råd/tips.

1. koblingene på disse lyktene stemmer ikke med hva som er på bilen. Kobler man ledningene som går inn på H4 pære mot de som er på lykta?

2. er det så at man fjerner styringen for høydejusteringen av lyktene?

Alle tips motas med takk. Dette er bilen til dattern min som skal styles litt, regner med at ho vil se vein denne vitern.

På forhånd tusen takk for hjelpen.

Hadde tenkt å sette inn bilder, men får se mer på det i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bare utifra at det er DEPO projector lykter?

1: du kan gjøre det på to måter, få tak i en slik overgang fra Usa plugg til europeisk(skal finnes på EBAY), Eller du kan gjøre slik jeg gjorde, klippe av usa kontakten og ledningene i den norske kontakten.

2: Den elektriske høydejusteringen er bare å fjerne, er manuell justering på disse lyktene.

NB: når du monterer lyktene vil de ikke passe direkte på, dvs ene festet (nedre ut mot skjermen hvis jeg ikke husker feil) sitter for langt frem, og du må enten kutte en bit av et rør eller "space" den ut på en annen måte og få tak i en lengre bolt enn det orginalt sitter der(du skjønner det når du holder lykta der den skal stå).

Utenom det ene festet på lyktene, så er de helt topp. Ser faktisk veien selv om det er mørkt, noe som jeg bare kunne drømme om med org lyktene.

et lite problem til er at det ikke er uttak for parklys på Usa lykter, pga de kjører parklys i blinklysene der borte. Det kan du enten løse ved å få tak i klare blinklys og sette de der, eller borre hull i projectorene og sette de der(noe jeg ikke vil gjøre siden jeg er redd for at det skal sprekke opp inni lykta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...