Øyvind Ryeng Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Bullit: Wow! BRA fargevalg! Det så passelig "hi-class" ut på bilen! :) Hvis vi når bare får overbevist deg om at en motor med 1,5 bar i innsuget er veien å gå... ;) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 speedvwell oppdater r20 siden din du :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 I et forsøk på å få bildene fram uten å måtte klikke på de legger jeg ut noen "før" bilder av Jettan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Sist men ikke minst: Crewet som dere ser er veldig opptatte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 sjef bilder :D sjef lakk :D sjef bil :D keep it up :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 er det samme lykter på en 86 model jetta som det er på en 90 model jetta? vet det ikke er samme grillen men er det samme lykta ? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Trodde det var samme lyktene ja. Er ikke noen ekspert på VW, men de har jo en tendens til å bevare ting som funker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Er vel samma lyktene... Iallefall minimalt med ulikheter... Grillen på eldre har mange riller mens på nyere er det få riller... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 eg veit det er mer riller i den gamle, derfor eg skal bytte grill tror eg :op Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by elanzer eg veit det er mer riller i den gamle, derfor eg skal bytte grill tror eg :op Går vel rett over da skulle man tro... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan306 Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Ja Bullit... Vi venter i spenning på nye bilder:D Snart ferdig med bilen?? eller du har kanskje solgt den?:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Ikke solgt, ennå...:D Jettan kom på veien i en fart og ser ikke ut. Orginale 13" stålfelger og uten kanalskjørt. Venter på endel deler fra vw bl.a røde og svarte baklys, hvite blinkers og en haug med servicedeler. Skulle egentlig ut å få nye piggfrie lisser til 15" men greide å forsove meg... So be patient, pix will come! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Hva brukte du når du pussa bilen ned? Maskin? Min er lakkert med schtygg billig dritlakk, så tenkte å få lakkert den om + sveise litt rust:) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Pusse rondell og masse "elbow grease" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg