Elanzer Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 hmmm :rolleyes: rondel (pussemaskin :D ) er det som er best ja, men går også fint å gjøre det for hand men tar jo litt lenger tid da :rolleyes: viss du har lakka med noe billi dritt lakk (biltema osv) så anbefaler eg deg STERKT til å pusse vekk helle den der hongo bongo lakken, den kan reagere med den lakken du legger over :eek: tro meg det vill du ikke ta sjansen på! :rolleyes: hva er det der "elbow grease" :rolleyes: noe eg kansje burde vite va er ? :op Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 OK:) Takker! "Elbow grease" er vel mye det samme som "spit n` shine":D Skal seff pusse bort drittlakken, tenkte å demontere hele bilen å lakke hele dritten fra grunnen av... Blir ikke noe av det før til neste vinter tror jeg:) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Ahh, endelig kommet litt videre på Jettan. Fikk svarte og røde baklys idag (ikke billige!:eek: ) + hvite blinkers foran og endel annet smått. Fikk også skiftet olje og oljefilter (var Biltema filter:mad: ) Monterte også cd spillern og 6*9 høytalere, så nå er det endelig lyd i bilen. Bilder kommer når jeg får igjen kameraet mitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Bra at det er litt fremgang å spore! Blir enda bedre med bilder... :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Fikk endelig tatt litt bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 en av få jettaer jeg har likt... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 sjef bil! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by olemarius sjef bil! Takker, du får kjøpe den da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Høydehus ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Jonte Høydehus ;) ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 skal ha caddy :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by Bullit ?? !! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by olemarius skal ha caddy :) Mye tøffere med Jetta....:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Det er vel diskuterbart, men en ting er sikkert, din jetta er tøff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg