Revolvo Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 vet d er mangen tråder men må jo lese seg halvt ihjel om man skal ha svaret man leter etter. d jeg lurer på er hvor senteret på speedoringen skal sitte på diffen? vil nemlig gjøre truetrac enn ferdig til montering før jeg begynner å demontere bakakslingen, og har derfor ikke muligheten til å måle. hva bruker dere forresten til å tette alle hullene i diffen med før dere dreier? funker kansje med vanlig teip..? skal ha den inn til dreiing så fort som mulig så fint om noen kunne svart, og ikke bare mast om søking og annet bullshit. Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Siste jeg hørte var at man fikk speedo-ring som gikk på truetrack'n uten å dreie. Jeg klassa inn min uten ring.. Synes det blir litt teit å begynne å dreie i en støpt klump til noen 1000 kr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Tviler på at du får ringen på uten å dreie. For min truetrac tok borti giveren til speedometeret uten ring på. Til å tette de hull kan du bruke en form for kitt, hørte noen momla om noe som heter elektriker kitt...ikke det at jeg vet hva det er men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Snakka ikke om orginal ring da.. Men var en som sa at bakaxel.se eller noe solgte en ring som gikk over orginal TT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Det er godt mulig, bare til å skikka en mail til de det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Du kan også shimse ut giver i lokket, dele originale speedometerringen i to for å punkte den på diffklumpen. Dette gjorde jeg, du finner det her Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Ja stemmer men d er kun 12 tenners ringen du får som passer på bakaxel.(føleren må vel shimses ut uansett) Er 48 tenners ringen jeg snakker om. men senteret skal jo på samme plass. har sett litt på bilder og blitt fortalt at senteret på ringen skal stå ca. ytterst på diffen så satser på d nå. Og den blir dreid i kveld:D Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg