ruggero Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Vurderer å kjøpe en 99` Merce CLK cab, men redd dette skal være ugunstig på vinteren, har jeg noe å frykte eller går det smertefritt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 kjøp en hardtop til bilen... så blir det 100% smertefritt om vinteren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruggero Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Ascona: Det hadde jo vært den beste løsningen, men dem lager desverre ikke hardtop til CLK... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruggero Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Ascona: Faen se der ja! Det visste jeg jaggu ikke, da får jeg spise mine ord hehe :) veit du hvor man kan få kjøpt disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg