eunaas Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Hei. Etter å ha funnet ut at jeg har behov for en bil / varebil til transport/skole/trening/IKEA/flytting osv. Jeg har prøvd å lese litt rundt og sette meg inn i hvilke avgifter jeg må regne med i tilegg til selve kjøpsummen av bilen. -Det er omregistrering, som er på ca? -Hvor mye må jeg regne med i forsikring? -Hvor mye i årsfavgift? -Annet? Mvh Kari EU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Hei. Etter å ha funnet ut at jeg har behov for en bil / varebil til transport/skole/trening/IKEA/flytting osv. Jeg har prøvd å lese litt rundt og sette meg inn i hvilke avgifter jeg må regne med i tilegg til selve kjøpsummen av bilen. -Det er omregistrering, som er på ca? -Hvor mye må jeg regne med i forsikring? -Hvor mye i årsfavgift? -Annet? Mvh Kari EU Omregistrering kommer på ca 1500-3000 ca +- Forsikring på deg selv? må regne med en ca 5000-10000 årsavgift er på ca 3000. Slitedeler etc. Bensin osv.. Ja det koster litt for å eie ei bil i dagens samfunn:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 PKK kommer du heller ikke utenom. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 PKK er jo ikke så dyrt da, hvis ikke de finner massevis med feil:p Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg