freetexx Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 hvis jeg har med motornett på min t6 motor med twin turbo til volvo! kan jeg da koble ms som styrer tenning og bensin rett på org givere? alltid lurt på dette? bruker man giver kontakta fra det gamle motornette og lodder på denne på ms`en? eller får man med egene givere og giverkontakter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 på min FT bruker jeg org motor kontakter og givere på MS ledningsnett.. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 sånn gjør jeg det på min twinturbo hvitmotor Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freetexx Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 oki takk:) men nå har jeg fått tak i en som skal koble alt og montere og kjøpe datasprut til meg! med fordelerløst osv! men det som var pussig var at jeg har helt maken data jeg skal bruke, som jeg sitter på nå! slik acer som du bruker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 oki takk:) men nå har jeg fått tak i en som skal koble alt og montere og kjøpe datasprut til meg! med fordelerløst osv! men det som var pussig var at jeg har helt maken data jeg skal bruke, som jeg sitter på nå! slik acer som du bruker:) Ja, hehe.. Jeg la inn Vista på min.. VLite vista :-) Om du gjør det, så husk å fjerne swap, shadow copying, search indexing++++.. Ellers, skulle det bare mangle han setter opp fordelerløst, da T6 motoren ikke har fordeler ;) Ps. jeg skal kjøre WS på Motronic powerstagene. Om du har t6 coilene, er de aktive.... Jeg kjører logisk level output til to powerstages, så tenner de coilene mine (960 coiler). Ellers, har jeg alt av org sensorer. TPS kalibererer man ENKELT selv,s amt jeg har reistanseverdier for 960 motoren (har dog ikke for t6 giverene, men du finner de i vadis tror jeg). Kan vel også nevne at du trenger en inlet air temperatur sensor, om ikke t6 motoren har det fra før (jeg kjøpte GM). Du bør også ha knocksenseMS om du bruker megasquirt, samt du bør da også ha en wbo2. Jeg kjøpte Bosch LSU og en LC1 kontroller. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 OT: er det seriell-port på den acern? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.