matros72 Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Noen her som hvet om det går å få kjøpt den S4 bakplata mellom lysene ny? og eventuelt pris på den? er jo kul umulig å finne en brukt en.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 jeg fant brukt hos røsnes bilopphuggeri, kan jo bare prøve å slå en signal dit? 69179310 Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Progress Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 du får den vel på bilspectra eller andre som selger hella.. koster vel 2000 mener jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Ok. da skal jeg prøve røsnes,går ivertfall an å høre.. Har hørt på den lokale esso stasjonen her som er hella forhandler,men dem kunne ikke skaffe sa dem..Mulig dem ikke undersøkte nok da.. Takker ivertfall for svar.:) Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XperX Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 jeg fikk min fra quattroco.com. Sende mail og fikk den fort i posten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 jeg fikk min fra quattroco.com. Sende mail og fikk den fort i posten. Den sia va ikke dummen..Takk å takk :) Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg