Gå til innhold

hvor mye tåler en b230et

Ranger emnet


w201-2.3

Anbefalte innlegg

0 da varer den lengst. Men det er mye moment på lavt turtall som tar disse motorene. Derfor ville jeg byttet T-kammen med en A eller noe annet som flyttet skyvet litt lenger oppi registeret.

 

230et har vel A-kam orginalt.. kjørte min på 1,2 i laddetrykk i 2 år med hardkjøring før jeg solgte den for lenge sia.. og den motoren er "Still going strong"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

230et har vel A-kam orginalt.. kjørte min på 1,2 i laddetrykk i 2 år med hardkjøring før jeg solgte den for lenge sia.. og den motoren er "Still going strong"

 

Hvis du ser innlegget øverst i tråden, leser det altså, så ser du kanskje at han skriver at han har T-kam. Derfor skrev jeg at han burde bytte den med en A-kam.

 

Du kan fint kjøre lenge på 1,2bar med enkelte av disse bilene, og andre tar kvelden fort på 0,8bar! Sjansespill? Tja. Noe annet å gjøre enn å ta det som det kommer? Nei!

 

Gjør som de fleste andre. Bruk opp B230ET'en og sett deretter inn noe skikkelig og pælm motronic-sprutet til h...#"%"¤&

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser innlegget øverst i tråden, leser det altså, så ser du kanskje at han skriver at han har T-kam. Derfor skrev jeg at han burde bytte den med en A-kam.

 

Du kan fint kjøre lenge på 1,2bar med enkelte av disse bilene, og andre tar kvelden fort på 0,8bar! Sjansespill? Tja. Noe annet å gjøre enn å ta det som det kommer? Nei!

 

Gjør som de fleste andre. Bruk opp B230ET'en og sett deretter inn noe skikkelig og pælm motronic-sprutet til h...#"%"¤&

 

hehe.. ja jeg hadde a kam i den også byttet jeg til t kam og da gikk den mye bedre serru. har egentlig bare tenkt att den skal holde rudskogen i september så er det ikke så farlig med den motoren igrunn

volvo 740 tic 85modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser innlegget øverst i tråden, leser det altså, så ser du kanskje at han skriver at han har T-kam. Derfor skrev jeg at han burde bytte den med en A-kam.

 

Du kan fint kjøre lenge på 1,2bar med enkelte av disse bilene, og andre tar kvelden fort på 0,8bar! Sjansespill? Tja. Noe annet å gjøre enn å ta det som det kommer? Nei!

 

Gjør som de fleste andre. Bruk opp B230ET'en og sett deretter inn noe skikkelig og pælm motronic-sprutet til h...#"%"¤&

 

Hehe sorry Mogway! Så var det dette med å lese hele posten da.. Sjansespillet som gjør det litt artig med B230ET vettu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår