w201-2.3 Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 hei jeg har søkt men finner ikke noe svar på det jeg lurer på. jeg lurer på hvor mye trykk jeg kan kjøre på en 230et motor som er orginal med 531 topp og tkam, chip,filter,og 3*eksos? takker for svar Siter volvo 740 tic 85modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 0,8, da varer den lengst... :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 0 da varer den lengst. Men det er mye moment på lavt turtall som tar disse motorene. Derfor ville jeg byttet T-kammen med en A eller noe annet som flyttet skyvet litt lenger oppi registeret. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-2.3 Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Mogwai skrev: 0 da varer den lengst. Men det er mye moment på lavt turtall som tar disse motorene. Derfor ville jeg byttet T-kammen med en A eller noe annet som flyttet skyvet litt lenger oppi registeret. oki takker for svaret,,,:P Siter volvo 740 tic 85modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Tåler den noe i det hele tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 jada, heilt til den smeller så tåler den noe;) ......elle...vertfall litt... Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Mogwai skrev: 0 da varer den lengst. Men det er mye moment på lavt turtall som tar disse motorene. Derfor ville jeg byttet T-kammen med en A eller noe annet som flyttet skyvet litt lenger oppi registeret. 230et har vel A-kam orginalt.. kjørte min på 1,2 i laddetrykk i 2 år med hardkjøring før jeg solgte den for lenge sia.. og den motoren er "Still going strong" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Åsgjerde racerlag skrev: 230et har vel A-kam orginalt.. kjørte min på 1,2 i laddetrykk i 2 år med hardkjøring før jeg solgte den for lenge sia.. og den motoren er "Still going strong" Hvis du ser innlegget øverst i tråden, leser det altså, så ser du kanskje at han skriver at han har T-kam. Derfor skrev jeg at han burde bytte den med en A-kam. Du kan fint kjøre lenge på 1,2bar med enkelte av disse bilene, og andre tar kvelden fort på 0,8bar! Sjansespill? Tja. Noe annet å gjøre enn å ta det som det kommer? Nei! Gjør som de fleste andre. Bruk opp B230ET'en og sett deretter inn noe skikkelig og pælm motronic-sprutet til h...#"%"¤& Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-2.3 Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Mogwai skrev: Hvis du ser innlegget øverst i tråden, leser det altså, så ser du kanskje at han skriver at han har T-kam. Derfor skrev jeg at han burde bytte den med en A-kam. Du kan fint kjøre lenge på 1,2bar med enkelte av disse bilene, og andre tar kvelden fort på 0,8bar! Sjansespill? Tja. Noe annet å gjøre enn å ta det som det kommer? Nei! Gjør som de fleste andre. Bruk opp B230ET'en og sett deretter inn noe skikkelig og pælm motronic-sprutet til h...#"%"¤& hehe.. ja jeg hadde a kam i den også byttet jeg til t kam og da gikk den mye bedre serru. har egentlig bare tenkt att den skal holde rudskogen i september så er det ikke så farlig med den motoren igrunn Siter volvo 740 tic 85modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Mogwai skrev: Hvis du ser innlegget øverst i tråden, leser det altså, så ser du kanskje at han skriver at han har T-kam. Derfor skrev jeg at han burde bytte den med en A-kam. Du kan fint kjøre lenge på 1,2bar med enkelte av disse bilene, og andre tar kvelden fort på 0,8bar! Sjansespill? Tja. Noe annet å gjøre enn å ta det som det kommer? Nei! Gjør som de fleste andre. Bruk opp B230ET'en og sett deretter inn noe skikkelig og pælm motronic-sprutet til h...#"%"¤& Hehe sorry Mogway! Så var det dette med å lese hele posten da.. Sjansespillet som gjør det litt artig med B230ET vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-2.3 Skrevet August 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Åsgjerde racerlag skrev: Hehe sorry Mogway! Så var det dette med å lese hele posten da.. Sjansespillet som gjør det litt artig med B230ET vettu hehe sant det :P får bare se hvor lenge det varer:D Siter volvo 740 tic 85modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Du kan da ikke mene at den går bedre med T-kam enn A? Den kommer jo bare litt tidligere og slutter mye tidligere. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-2.3 Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Mogwai skrev: Du kan da ikke mene at den går bedre med T-kam enn A? Den kommer jo bare litt tidligere og slutter mye tidligere. jo mener igrunn det altså begge de 2 andre som har prøvd den mener det også Siter volvo 740 tic 85modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 hva slags kam har ET org. da? Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-2.3 Skrevet August 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 LaLinea skrev: hva slags kam har ET org. da? det er visst a kam orginalt og det stod det i min før jeg skiftet Siter volvo 740 tic 85modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg