volvoturbo! Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 du burde kjøpe deg en b230fk så kan jeg få toppen din hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-2.3 Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 du burde kjøpe deg en b230fk så kan jeg få toppen din hehehe haha morroklompen:P Siter volvo 740 tic 85modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveit'n Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 eg kjøre 1,3 på min. Siter Tveit'n Performance Volvo 740 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinnes1 Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 mata med meir bensin så går de med stort trykk. Siter SAAB 93ss 2003 til salgs 1,8t 210 hk opel kadett (E) RCN bil c20xe 200 hk wv golf 1 extrem ombygd 1,8 16v turbo 250 hk http://www.skeie-motorsport.com steinnes_racing@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Men det er ikke til å stikke under en stol at rådene er fyrstikk.. :S Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-2.3 Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Men det er ikke til å stikke under en stol at rådene er fyrstikk.. :S neinei hehe. får bare kjøre til det går:P Siter volvo 740 tic 85modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelle Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 jeg har samme blokka b230 ET men jeg setter inn FT rådene dem ser sterkere ut. er det noen som har erfaring med dem rådene å stemplene hva tåler dem osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Til Fjelle: Uten skenladd på turbo med rask spool up og rett map (altså at ting fungerer som tenkt)så tåler det garantert 350 ærlige hk. på veiva! ET rådene gir seg rundt 250hk. Nå er det momentet og sylindertrykk som knekker råder som regel,men ved å nevne hk tall så har man en pekepinn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 det som tar knekken på en et er tennings bank. vist blandings forholda er rett tåler et rådane runt 250hk ja.... men ft rådane tåle meir... :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 det som tar knekken på en et er tennings bank. vist blandings forholda er rett tåler et rådane runt 250hk ja.... men ft rådane tåle meir... :) Var vel i grunn det jeg skrev! ;) Er jo nettopp et skyhøyt sylindertrykk som oppstår ved tenningsbank! Uten bank så er grensa 250hk. ja. Eller rundt 350nm som man har litt lavere på turtallskalen. Altså jo mer nm på lavt turtall og lav stempelhastighet jo mer sylindertrykk/belastning på råden får man. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Candy Core Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 FK/FT har 13,5mm tykke råder, mens B230ET har vel 9,5mm som ikke må forveksles med B23et som har M råder å smidde stempler orginalt, men pga andre dim på kryssbolter etc ikke flyttes rett over i en FT/FK/ET. B23ET tåler ca 400hk å satt i 760 turbobiler B230ET-250hk B230FK/FT-300-350hk B23ET-400hk Siter GirlsGoFast Chick ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit) Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelle Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 FK/FT har 13,5mm tykke råder, mens B230ET har vel 9,5mm som ikke må forveksles med B23et som har M råder å smidde stempler orginalt, men pga andre dim på kryssbolter etc ikke flyttes rett over i en FT/FK/ET. B23ET tåler ca 400hk å satt i 760 turbobiler B230ET-250hk B230FK/FT-300-350hk B23ET-400hk tusen takk for svar ! men hvor mye trykk ( som turbo trykk) kan man kjøre på dem FT rådene? takker igjen for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelle Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Til Fjelle:Uten skenladd på turbo med rask spool up og rett map (altså at ting fungerer som tenkt)så tåler det garantert 350 ærlige hk. på veiva! ET rådene gir seg rundt 250hk. Nå er det momentet og sylindertrykk som knekker råder som regel,men ved å nevne hk tall så har man en pekepinn. takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.