Gå til innhold

toppfarta på bilen din som du selv har skjørt

Ranger emnet


kimmiaudi

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

det har jeg og hatt :) bare å trille fort fram og tilbake, og passe på at magneten på felgen er på samme sted som sensoren på gaffelen... fikk 199,99 km/t på dette.hehe...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er jævli morsomt er hvor flinke folk er tli å tru hva dem har kjørt?... Jeg har en impreza GT med sikkert 260hk+ på motoren.. og med den har jeg klart max 215-212KM/T på speedo, og den strekka var L A N G ! Hvordan kan da en med 1.8turbo og nasa airforce vinge klare å påsto 255KM/T ??

 

 

drit bil du har da? tar deg jo med en gammal 240 med suge motor da.. :P nåla pasera 200 og bjønde oppat til 20 30...

må bare fjærne turtallsperra først.. har litt med utveksling og gjør, ikkje motor....

 

eg var sjofør på en audi a3, 1,8T, og den gikk 240. da kam det en sving ganske fort.. (var aleine i bilen da) den hadde runt 200hk... og skjørt.. :-D

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dumt at han ikke er utleNNing men utlending :)

 

hihi

 

hilsen

Utlending gutt

Asker

 

kyss og klem

 

Å så homo vi var i dag da. kom deg hjem til jungelen :P

 

Å faen, glemte stor bokstav etter punktum. Jaja. beklager det norske folk (og jungelgutter)

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår