Gå til innhold

Autofil granskes

Ranger emnet

Mew

Anbefalte innlegg

oppdaget etter jeg postet at det er motsigende info ute å går ..

:confused:

http://www.autoindex.org/vers2.plt?no=3322

og de fleste stendende jeg så R6 så sto det at det var 4wd heletiden .. noe det ikke er ..

er forvirrende ..

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

oppdaget etter jeg postet at det er motsigende info ute å går ..

:confused:

http://www.autoindex.org/vers2.plt?no=3322

og de fleste stendende jeg så R6 så sto det at det var 4wd heletiden .. noe det ikke er ..

er forvirrende ..

Men søker du på rb26dett så får du bl,a dette:The R32 GT-R uses the newly introduced RB26DETT engine, a DOHC inline-6 with 24-valves and a six-throttle inlet manifold. A bore of 86mm in connection with a stroke of 73.7mm make for an overall displacement of 2568cc. A compression ratio of 8.5:1, twin T28 Garrett turbochargers and a large front-mounted intercooler help the RB26DETT produce 280hp at 6800rpm and 360Nm (260lb-ft) of torque at 4400rpm.

Nå vil ikke bildet vises men høyreklikk og egenskaper så får du adresse.

Bild18.php

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skyline har jo 6sylindere PÅ REKKE....dessuten dreide ikke dette seg om hva slags motor skyline har, men om autofil som forøvrig er et underholdnings og etprgram for allmenheten, de fleste som så på autofil den dagen, bla fattern tenkte ikke akkurat over at det var feil uttalelse fra larsens side. greit nok at larsen har driti på draget et par ganger, men ingen vits å starte en stor debatt ut av det:D

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider