Audi A4 1.8 T Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Hei Skal kjøpe meg en turbotrykkmåler.. Noen som har noen gode forslag hvor jeg kan montere den i dersjbordet..? Noen som har bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkelskrue Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Hva med i A stolpen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 luftekanal Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4 1.8 T Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Vil ikke ha den i A- stolpen.. Luftekanal ja, noen som har gjort det, som har noen gode råd. Bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Vil ikke ha den i A- stolpen.. Luftekanal ja, noen som har gjort det, som har noen gode råd. Bilder? hvorfor ikke a-stolpe? er jo det beste, slepper du å ødelegge en dritt Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4 1.8 T Skrevet August 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Hvor har du kjøpt det du har i A - stolpen din da? Det står airbag på A-stolpen.. Kan man ha slikt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 hvorfor ikke a-stolpe?er jo det beste, slepper du å ødelegge en dritt Har du vakumlekkasje et sted eller dårlig resirkventil? Lurte bare fordi du ikke har mye vakum på tomgang :) Siter E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 slik gjorde jeg det.... skjønte ikke helt hva han mente med å ødlegge noe men .... her har jeg bare fjærnet den rilla som er i mitten og støpt en holder... hvis du skal ha i a stolpen så må man jo skru og kutte hull hvis man vil ha det skjult Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Audi A4 1.8 T - Jeg har liggende en a stolpe holder som er til a4 b5.Den passe perfekt. Denne kan du få billig med hvite auto gauge turbo trykks måler og olje trykks måler. Send meg en pm visst du er intressert Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 slik gjorde jeg det.... skjønte ikke helt hva han mente med å ødlegge noe men .... her har jeg bare fjærnet den rilla som er i mitten og støpt en holder... hvis du skal ha i a stolpen så må man jo skru og kutte hull hvis man vil ha det skjult kjenner noen som har pella ut lufteriller og klart å ødelegge dem samtidig, mulig man ikke trenger å ødelegge, kan man f.eks fjerne turbotrykksmåler igjen og sette inn lufterillene? med feste i a-stolpe trenger man ikke ødelegge, heller ikke tenke på airbag. en tynn skrue er alt, eller dobbeltsidig teip om du vil. nei ingen lekkasjer på min, har den ikke lenger, men var normalt vakuum.:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4 1.8 T Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Hva er inni A-stolpen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 de rillene sitter bare i ett spor så man ødlegger ikke noe ... er vel sikkert litt smak og behag hva man velger.. begge ser jo bra ut etter min mening Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4 1.8 T Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 kjenner noen som har pella ut lufteriller og klart å ødelegge dem samtidig, mulig man ikke trenger å ødelegge, kan man f.eks fjerne turbotrykksmåler igjen og sette inn lufterillene?med feste i a-stolpe trenger man ikke ødelegge, heller ikke tenke på airbag. en tynn skrue er alt, eller dobbeltsidig teip om du vil. nei ingen lekkasjer på min, har den ikke lenger, men var normalt vakuum.:) Men det står airbag på A-stolpen. Hva har dette og si..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Men det står airbag på A-stolpen. Hva har dette og si..? hva for slags modell er denna bilen din a? om det sitter airbag der så sittern øverst i hjørnet... Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4 1.8 T Skrevet August 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Er en 2000 mod.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg