Gå til innhold

Turbotrykkmåler..

Ranger emnet

Audi A4 1.8 T

Anbefalte innlegg

IMG_2759.jpg

slik gjorde jeg det.... skjønte ikke helt hva han mente med å ødlegge noe men .... her har jeg bare fjærnet den rilla som er i mitten og støpt en holder... hvis du skal ha i a stolpen så må man jo skru og kutte hull hvis man vil ha det skjult

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi A4 1.8 T - Jeg har liggende en a stolpe holder som er til a4 b5.Den passe perfekt. Denne kan du få billig med hvite auto gauge turbo trykks måler og olje trykks måler.

Send meg en pm visst du er intressert

97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS"

X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_2759.jpg

slik gjorde jeg det.... skjønte ikke helt hva han mente med å ødlegge noe men .... her har jeg bare fjærnet den rilla som er i mitten og støpt en holder... hvis du skal ha i a stolpen så må man jo skru og kutte hull hvis man vil ha det skjult

kjenner noen som har pella ut lufteriller og klart å ødelegge dem samtidig, mulig man ikke trenger å ødelegge, kan man f.eks fjerne turbotrykksmåler igjen og sette inn lufterillene?

med feste i a-stolpe trenger man ikke ødelegge, heller ikke tenke på airbag. en tynn skrue er alt, eller dobbeltsidig teip om du vil. nei ingen lekkasjer på min, har den ikke lenger, men var normalt vakuum.:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner noen som har pella ut lufteriller og klart å ødelegge dem samtidig, mulig man ikke trenger å ødelegge, kan man f.eks fjerne turbotrykksmåler igjen og sette inn lufterillene?

med feste i a-stolpe trenger man ikke ødelegge, heller ikke tenke på airbag. en tynn skrue er alt, eller dobbeltsidig teip om du vil. nei ingen lekkasjer på min, har den ikke lenger, men var normalt vakuum.:)

Men det står airbag på A-stolpen. Hva har dette og si..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider