acemaster Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Noen som kan forklare hva den slangen der EGENTLI er til, vet den har noe med bremsene/vakum å gjøre, hvis jeg ikke tar feil? Har hatt problem me den her om dagen det er en sånn gul filter på den som slapp luft ut, tok og teipa over men har lyst å skifte den. Kan jeg få tak i en ny en noen plassa? stjelte et bilde av en annen audi her på forume :P Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Den slangen er for at bremseservoen skal få vakuum ja. Om denne tas av eller lekker vil du få dårligere bremser/tyngre pedal. Er ikke filter på denne, det er en enveisventil! Ny finner du hos merkeforhandler (er sykt dyr), eller sjekk hos nærmeste hogger. Noen som kan forklare hva den slangen der EGENTLI er til, vet den har noe med bremsene/vakum å gjøre, hvis jeg ikke tar feil? Har hatt problem me den her om dagen det er en sånn gul filter på den som slapp luft ut, tok og teipa over men har lyst å skifte den. Kan jeg få tak i en ny en noen plassa? stjelte et bilde av en annen audi her på forume :P Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Den slangen er for at bremseservoen skal få vakuum ja. Om denne tas av eller lekker vil du få dårligere bremser/tyngre pedal.Er ikke filter på denne, det er en enveisventil! Ny finner du hos merkeforhandler (er sykt dyr), eller sjekk hos nærmeste hogger. Når det begynte å "leke" på den ventilen der virka motoren som om den va fra en traktor. Veldi ugjevn gang, rista alt sammen, hele bilen. JEg teipa over og no er den fin igjen, men den ventilen der ? skal den egentli være tett? eller er den laga for å sleppe luft/ta in luft eller noe? hvis ikke ser ikke jeg vits å skifte den siden den er godt tett no :P Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg