Gå til innhold

Hei trenger litt hjelp mett litt av vært:)

Ranger emnet

smeden

Anbefalte innlegg

hei for ei stund tilbake hadde jeg et lite uhell med bilen. var trøtt en mornig og måtte ut og kjøre. og skulle parke da eg ikkje merket at en sånn firkanta pynte stein var vældi nærmt bilen. så jeg svigte te og rygge litt fort og dro med hele dirtten og lage noen små goe fine bulker.. hehe men men det er jo første bilen min så.. har bare venta på det men er det noen som vet kor eg kan få tak i to nye dører te venstre siden og kor mye det koster i så fall. håper at eg klarer og finne noen hvite dører..

har en audi 2.3 liter 1991 c4

håper noen kan hjelpe meg og finne noe dører helst hvite billig

så var det dn andre tingen

audien min har begynt og leke og men jeg klarer ikkje og finne ut kor det kommer fra veit olja kan værer veldig foredererisk

det kan se ut som det leker en plass men så er det enn anna plass det lekker.

er det noen som veit de typiske plassene 2.3l pleier og begynne og lekke??

håper på noen svar takker på forhånd:)

sorry for skrive måten min håper noen skjønner dette har dysleksi så ekke noe flink med dette:)

mvh

smeden....

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

audien min har begynt og leke og men jeg klarer ikkje og finne ut kor det kommer fra veit olja kan værer veldig foredererisk

det kan se ut som det leker en plass men så er det enn anna plass det lekker.

er det noen som veit de typiske plassene 2.3l pleier og begynne og lekke??

Kan kanskje være fra topplokket. Sjekk at alle skruene ikke er løse. Må av med innsuget for å komme til alle.

Lakk ihvertfal olje defra på min. Rant olje ned på girkassa, og så at det drypte der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk bildel senter bør har dører til deg. De har sikkert noen delebiler stående. Du må ikke ha bukk får å sjekke bunnpanna. Holder med å jekke opp bilen, men alltid lurt å sette sånne små bukker før du stikke hue under. I tilfelle jekken kneler. Det ekke noe gøy verke for deg eller bilen.

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk bildel senter bør har dører til deg. De har sikkert noen delebiler stående. Du må ikke ha bukk får å sjekke bunnpanna. Holder med å jekke opp bilen, men alltid lurt å sette sånne små bukker før du stikke hue under. I tilfelle jekken kneler. Det ekke noe gøy verke for deg eller bilen.

ja det eg er redd for har hørt en del historier om det dr så eg tror eg sparer meg litt har en bukk forhånd

e det noen som vet kas skruer som brukes på bekyttelse dekselet under motoren?? har mista 2 av de så no henge det dr og sleng nesten:P takker

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skruene som skrues fra innerskjermen?

jeg har også mista dem, men jeg lagde bare noen nye hull med selvborende skruer. Sitter som banken det.

Men ikke gjør min tabbe med bukkene, husk og fjern dem før du slepper ned bilen:P Jeg senka bilen rett ned på bukken, og bukken sto ikke helt som planlagt. hehe. Men gikk fint.

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider