Gå til innhold

Tips til felger?

Ranger emnet

jokki

Anbefalte innlegg

Skal bestille nye felger til bilen og klare ikke helt og bestemme meg for hva jeg skal kjøpe, skal enten ha 18 eller 19 toms :) kom gjærne med forslag og legg gjerne ut bilder :thanks

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e åpen for alle forslag uansett pris, skal til vintern fjærne alt av dør lister og lister på fangerne + badlook sveiset panser og clean bakluke.. så ville ha noe som passet bra til bilen da jeg er ferdig me dette, skal ikke bruke felgene denne sesongen. :)

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne siden var bra :) hvordan er det å handle med dette firmaet? eventuelle norske importører??

Dette firmaet er veldig seriøst, men er litt usikker på hvor lang tid det går før dem sender. Går fort noen uker mener jeg, men se på felgene.. det er verdt det :D

Capri Zone Tuning bestiller fra Schmidt, så er bare å sende en mail, så svarer han så fort han har muligheten:) Mail finner du på http://www.czt.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

uansett... kjøp noe som ingen lr lite folk har,, nokk av de med sort senter å chrome kant å kantfelger..... jeg kjøpte med 18" felger type Miglia 1000.. dette er noe av de typiske populære felgene for mange år siden.. tror jeg har sett kun 1 bil tidligere med samme felgene.. mn har ikke sett noen større enn 17".. vet det finns mange typer miglia 1000 felger mn har ikke sett den som jeg har.. annet på kun 1 bil tidligere.. de er selvfølgelig oppskrapet og ser ikke ut mn fikk dem billig å har mulighet til å få glassblåst og pulverlakkert felgene hvit for 1000kr felgen.. når felga kosta 1800kr til sammen (5 felger) så syns jeg det er verdt det når jeg har noen felger som veeeeldig få har...kommer selvfølgelig langt med nesten 6000 på nye felger.. mn så syns jeg det er kult å ha noe eget da:P

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider