Dr_S Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Idag gikk jeg til innkjøp av Meguiars Water Magnet. Er det bare jeg som ble skuffa? Eller skal den suge litt dårligere ved første gangs bruk? Den gamle jeg bruker til å tørke med fra Cartec, virka jo flere hakk bedre! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Den blir bedre etterhvert, og funker best når den er våt og vridd opp. Da er det bare å legge den på panelene og dra den av. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Som jeg trodde, da satser jeg på det, nå lagde den bare masse våtstriper som ble synlige når bilen tørket. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Når du blir vant til å bruke den, er den egentlig en god "indikator" på om du trenger voks eller ikke... for biler uten voks er vanskelige å tørke med WM! Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Min erfaring er også at Water magnet fungerer best når den er brukt litt. Men skal du ha en virkelig god tørke klut, så kan jeg anbefale Cobra Guzzler HD Waffle Weave Drying Towel. Den er fantastisk, som natt og dag i forhold til Watermagnet. http://www.autogeek.net/cobra-guzzler-hd-towel.html Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg