Gå til innhold

Trenger kasseforslag til 2x DY9812

Ranger emnet

Chill

Anbefalte innlegg

Etter de kravene og den bilen du har ville jeg nok gått for en litt større portet kasse. Rundt 60 liter pr. element tunet sånn rundt 35-40 Hz kanskje.

Bilen peaker rundt 45 Hz, så da gjør det ikke noe om kassen har en peak som ligger under det.

Passer uansett ikke bra i lukket kasse...

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter de kravene og den bilen du har ville jeg nok gått for en litt større portet kasse. Rundt 60 liter pr. element tunet sånn rundt 35-40 Hz kanskje.

Bilen peaker rundt 45 Hz, så da gjør det ikke noe om kassen har en peak som ligger under det.

Passer uansett ikke bra i lukket kasse...

45 liter kasse kan fint tunes til 40hz ;)

90x200mm rør, så er mye gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakka med dynabel so e masse gjort. dei har sikkert øvesikt øve det. gjore eg te min dynabel.

Hvorfor bruke penger på å ring til dem?? All info man trenger ligger jo på sidene dems.. ;)

Men over til noe annet, skjønner de hva du sier når du ringer dem?? Eller kanskje de bare svarer på noe de tror de hører??

Jeg skjønner nemlig fint lite av hva du skriver her inne,og du kommer sikkert til å få høre det fra en moderator snart også... Skriv på norsk du, så skjønner folk hva du sier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg mener ikke å rakke ned på folk med svak norskkarakter, alle er flinke i noe og mindre flinke til noe annet. Selv var jeg på nippet til å stryke på matteeksamen på allmenn påbygning...

"Thomas, kan du vise meg hvordan du vil foreta denne utregningen på kalkulatoren?"

"Mjaaa, skal vi seeeeee... man slår den på.... sånn...?" :D

(Nå skal det nevnes at jeg aldri hadde investert i en av disse fancy duppedittene, på samme måte som jeg aldri kjøpte verken engelsk-norsk eller nynorsk ordbok. I norsk ble det en 5-er i boka, men i matte...)

Men man sparer vel strengt tatt fryktelig lite tid på å skrive "e" istedetfor "er"? Pusser du tenner, tisser og barberer deg samtidig som du dusjer også? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider