MoFoCo Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Ikke vær så kjip a. Sykkel er bare to hjul unna å være bil vet du :) Alternativt kan tråden flyttes til Stripa og kalles Den store sykkeltråden. Gjør den det skal jeg legge ut bilder av alle mine sykler :D Istedet for å vente på en slik tråd synes jeg du skal lage den selv. Vil gjerne se bilder av syklene dine, spes den gamle Bridgestone-raceren du snakka om :) ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Istedet for å vente på en slik tråd synes jeg du skal lage den selv. Vil gjerne se bilder av syklene dine, spes den gamle Bridgestone-raceren du snakka om :) ! Jeg har det travelt og spiser bare Kvikk Lunsj for tiden, men det er mulig jeg får en mulighet litt nærmere sommeren :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sykkelgutten Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 hei jeg er en gutt på 14 år som er veldig intressert i veteran-sykker så da lurte jeg på om du ville selge tomahawken din? den skal bli tatt veldig godt vare på send meg mail hvis du er intressert mail er= ole-martin12@hotmail.com MVH Ole Martin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Kom deg inn på sykklforumet.no!:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg