Elgen- Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 sååå eneste fordel med lettsykkellappen er at man kan kjøre etter fartsgrensa lovlig? litt mer følelse å kjøre sykkel enn å trille i 45 på sykkelhjul. du kommer ikke til å angre selv om det koster mer.. pappa kjente en kjørelærer som frarådet meg å ta moped lappen.. når man kan holde følge med trafikken så er det sikrere enn å stange i 45 mente hu.. da blei valget lett.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k@rli Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 gå for lett mc, kan garantere at du ikkje angrer! du slipper å ta teorien for tung mc, eneste du trenger er oppkjøring, eventuelt litt obligatorisk opplæring. du får også mer, og bedre opplæring og slikt innen traffik regler, (d.v.s. at når du skal ta bil så kan du ein del meir teoretisk, slik at du slipper å stresse så ekstremt med det i forhold.) eg tok moped på skulen, så det er einaste grunnen til at eg faktisk tok det, men merka med ein gong hvor u-sriøst det er med moped... moped-lappen min ble utstedt ca 5 mnd FØR eg fylte 16 år. hehe tok lett mc etterpå, angrer definetivt ikkje på det! skal oppgradere til tung så snart eg får skrapa sammen noen kr for å ha et par kjøre timer og oppkjøring. :D Siter life is shit, but with a OPEL in your drive way, it is so much better! 95 opel astra f stv, 1,8 16v, 135 hk 85 opel corsa a sedan, 1,2s, prosjekt medlem av omc ;) (heter forøvrig det samme der også. hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 hva koster oppkjørng tror dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Rundt tusenlappen, tipper jeg. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxgets Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Lettsykkel(A1) er helt klart å anbefale, kan (lovlig) ha 2 på, kjøre på motorvei og følge fartsgrensene. Men det koster jo fort 10-15.000 for bare førerkort. Og det eneste du slipper når du skal ha kl.A(tung sykkel) er teoriprøve, må igjenom all obligatorisk kjøring. Siter X 1991 Toyota mr2 X 1994 Toyota Celica gt4 X 1977 Ford escort 2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Rundt tusenlappen, tipper jeg. jøsses, nå tuller du? trodde det var opptil 10000 for mopedoppkjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k@rli Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Lettsykkel(A1) er helt klart å anbefale, kan (lovlig) ha 2 på, kjøre på motorvei og følge fartsgrensene.Men det koster jo fort 10-15.000 for bare førerkort. Og det eneste du slipper når du skal ha kl.A(tung sykkel) er teoriprøve, må igjenom all obligatorisk kjøring. stemmer det, kom noe mer etter at eg tok. da var det kun oppkjøring for kl. A. hehe er noe obligatorisk kjøring. men trenger ikkje fult så mange timer med vanlig lære kjøring da ein har erfaring fra å kjøre lett mc :) Siter life is shit, but with a OPEL in your drive way, it is so much better! 95 opel astra f stv, 1,8 16v, 135 hk 85 opel corsa a sedan, 1,2s, prosjekt medlem av omc ;) (heter forøvrig det samme der også. hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.