Gå til innhold

Alternativ til Toyota Chaser (evt andre)

Ranger emnet

corsaduden

Anbefalte innlegg

Som jeg har mast om flere ganger har jeg planer om å bygge meg bil. Nå har jeg funnet nok en bil som ser drita bra ut, men som tydeligvis (?) ikke er å få tak i i dette pottitlandet.

3022961_9_full.jpg

Er det da noen som har tips til et alternativ til Chaseren? Gjerne en Toyota.. Eller er det mulig å få tak i en sånn, kanskje de har bytta navn på den eller no? (Selv om jeg ikke kan huske å ha sett en sånn noen gang..)

Fremhjulstrekk er som nevnt i tidligere tråder ikke et alternativ. 4wd/rwd må det være..

Alle tips tas i mot med takk, i allefall. Har jo sett på Galant, men det blir alt for dyrt i forhold til hva jeg får (i følge noen som hadde peiling(?)).. Volvo 142 kunne jeg ha maks 180 hest i, noe jeg synes er litt lite. Audi med UR-looken hadde jo vært moro, 80/90 coupe 85-mod eller rundt der.

AE86 er også rå, men vanskelig å få tak i... I det heletatt. Lancer var jo et annet alternativ, men modellen jeg liker er produsert etter 1/1/96, som etter sigende er det magiske tidspunktet når det gjelder motorbytte og effektøkning..

92-93 Levin hadde jo også vært ok....

Nuhvel. Tips tas i mot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på det samme, 900i..

Ser ut som samme bil.. :)

Chaseren er 200mm kortere og avbildet Chaser er vel noe nyere enn avbildet Aristo. Sistnevnte kom dog som Lexus GS, som det sikkert finnes noen av i Norge, og du burde få skilter på dem mye enklere enn Aristo ;)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider