V940R6 Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Hei hei. Etter en liten stund uten å ordlegge meg her noe nevneverdig, så har jeg fått meg et nytt prosjekt. Har lagt en tråd på volvoforum, men skal nå lage en liten tråd her. Bilen er en '97 Volvo 945 med B230FK\M90. Den var i utgangspunktet en varevogn, men ble ombygget i fjor til stasjonsvogn av min bror(som er tidligere eier) Utgangspunktet var ganske så ordinært men har en liten liste over ting som er gjort: [x]= er gjort [\]= kjøpt, men ikke montert [-]= planlagt - V90\sen 945 baklys [x] - Vikingchip Ecotrim [x] - Kuleventil, 0.8bar [x] - A-stolpe m\målere [x] - S. delskinn,Classic[x] - 780 midtkonsoll [x] - Takvinge,Realcar [\] - US-blinkers [\] - Stereoprosjekt [\] - Mafiasot bakruter [\] - Nye felger, rett ET[-] - V90 visker bak [-] Listen blir oppdatert etterhvert som jeg finner mere godsaker=) Bilder kommer pr def senere=) Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Vi har savnet deg Hallstein :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet August 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Jo takk, Reodor. Jeg skal dikte en kantante om denne hendelsen senere ikveld=) Bilder er lovet, og jeg lyver ikke: Min lille venn; kuleventilen=) Slik bilen ser ut pt. Bison-rattet '97 baklukehåndtak Originale baklys til v90 og '98 945... Snarlige oppdateringer følger.... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Da venter jeg i spenning på om vingen kommer i posten denne uken. Monterte kuleventil istedet for jallableeder, så ladetrykket er noelunde stabilt her. Vurderer selvfølgelig større turbo med tiden, men først står flytting på agendaen. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Da venter jeg i spenning på om vingen kommer i posten denne uken.Monterte kuleventil istedet for jallableeder, så ladetrykket er noelunde stabilt her. Vurderer selvfølgelig større turbo med tiden, men først står flytting på agendaen. Du flytter fortere om du har 16t/19t ;) Skal du megasquirte den? det er en på turbobricks som selger lh2.4 P&P ms, 550$ mener jeg å huske. Litt mer om man vil ha MS2 CPU board. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg