Ole-mann Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Hei, Broderen sin 2004 mod Audi A4 TQ stv ble stjålet mellom 08:00 og kl 10:00 i dag på mårraen i Holmestrand, (den har blitt sett av naboer før det, og oppdaget stjålet kl 10:00) Hvis noen har sett den eller hørt noe så si i fra gjerne til broderen (92043898) eller politiet, meg på PM bilen er sølv farget med 18" gull felger med krom kant. BILDE Takk til alle som hjelper til.... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badjoo Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Kan holde utkikk her opp i tromsø, er dere riktig uheldige går den bilen rett til øst europa å blir solgt i deler. Siter Porsche x Honda crx x Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Sånn er surt ! =/ at folk ikke kan la andre sine ting stå i fred! lurt å følge med på nettet å sånn, om deler osv blir lagt ut til salg ( visste du sikkert fra før , men:P hehe) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 mye ute i kr.sand nå i helgen, skal holde øyne åpne.. har sett biler tidligere som er meldt stjåler nede ved color line her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Takker gutter, alt av info/hjelp er nyttig... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birgerg Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Hvordan får de gutta egentlig med seg en bil som har startsperre og alt det greiene der. er jo ikke snakk om å starte bilen uten nøkkel.. Røsker de den opp på henger da eller? Siter Bmw " The Ultimate Driving Machine" E30Cosworth.no Prosjekt: BMW E30 Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Vi vet desverre ikke noen ting enda, kunn at bilen er borte... det er jo i et bolig felt med masse hus/leiligheter.... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Vil de ha bilen så tar de bilen, sånn er det bare. Kjipe greier, men men. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Kjedelig! Er det denne som ligger/har ligget til salgs på finn en stund? Fin, og lett gjenkjennelig bil som jeg skal se etter.. Rart folk får med seg såpass nye og sikre biler uten å bli lagt merke til i ett boligfelt.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Jævlig surt, skal holde øynene åpne jeg også, men er vel langt utenfor vårt område nå Ole. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Kjiiiipt! Utrulig feit bil :( Kan holde øynene åpne, selvom jeg tviler på at den kommer seg helt opp hit. Lykke til! Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 I'll look for it! Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Ja stemmer, den ligger til salgs.. takker alle som er på vakt, men som noen av dere sier, så er den vel langt vekk :( Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Hvordan får de gutta egentlig med seg en bil som har startsperre og alt det greiene der. er jo ikke snakk om å starte bilen uten nøkkel.. Røsker de den opp på henger da eller? lurer litt pådet samme jeg ochså =/ jeg er litt redd for bilen min :( men gud bevare hvs jeg får tak i dem før politiet gjør ! om noen prøver seg på bilen min :deng Lykke til er på utkikk etter deler så kanskje vifinner ledetråd Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Har du peiling på hva felgene heter? Vil tro de er plukka av nå hvertfal.. Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg