Marulk Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Prøvde meg med en slik i dag.. Målte bedring på litt over en halv volt så jeg lot den være i.. Men la merke til at en lite diode på stabilisatoren lyser konstant.. Ville ikke dette tappe batteriet i lengden ? Eller trekker den så lite strøm at det er snakk om måneder uten bruk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 En lysdiode trekker forsvinnende lite strøm. så det er ikke noe å bekymre seg over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet August 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Håpet på d ja.. La foresten merke til noe annet rart mens jeg drev å tuklet.. Lyden i bilen ble mye bedre etter å ha dratt ut 6*9 høytalerene i hattehylla ?? har koblet frontsett på forsterker og hattehyllehøytalerene direkte på spiller om dette kan ha noe å si? Lyden fremme er den samme, før og etter.. Men det virker som om høytalerene bak forstyrrer/overdøyer/vrenger? lyden i bilen når de spiller :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Håpet på d ja.. La foresten merke til noe annet rart mens jeg drev å tuklet.. Lyden i bilen ble mye bedre etter å ha dratt ut 6*9 høytalerene i hattehylla ?? har koblet frontsett på forsterker og hattehyllehøytalerene direkte på spiller om dette kan ha noe å si? Lyden fremme er den samme, før og etter.. Men det virker som om høytalerene bak forstyrrer/overdøyer/vrenger? lyden i bilen når de spiller :S Det er jo ein grunn til at det er berre dei med billige anlegg som har 6x9 i hattehylla Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Er disse høytalerene det er snakk om: Er disse av så dårlig kvalitet at de direkte ødelegger lyden i bilen ? Gjelder dette 6*9 generelt, eller kan jeg prøve bytte med noen bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg