Yelsent Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Lol, kom akkuratt hjem fra byen. Det viser seg at jeg har fått alt for mye alkhol å drikke, dog lot jeg bilen stå hos en kamerat. Jeg er ganske lovlydig av meg, hehe:) Menne her kan man deler erfaringer når man har vært full og slikt. Har du noen gang fyllekjørt f.eks? Eller hva er deres mening om fyllekjøring? selv mener jeg det er noe av detjævligstse man kan foreta meg. tok faktisk taxi til byen selv, selv om det kosta meg ræva, hehe. MEN LOVEN ER VIKTIG Å RESPEKTERE; folkens. "Juristen" her på forumet hadde vært helt over meg om jeg hadde kjørt min egen bil, så jeg poster dette med god samvittighet. Post deres menign! :coplight :oohh :Devil: Det er _IKKE_ meningen å krente noen med dette inlegget, f.eks folk som har mistet lappen pga fyllekjøring, bare for å gjøre dette klart og klinkende!:) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 jeg ser opp til disse høytstående individene som er så heldig å ha fått hue fullt av bearbeida trematerialer isteden for det som skulle vært der. Vinnere uten tvil. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Beklager, jeg er virkelig ikke slik, jeg studer statsvitenskap, og skal prøve å bli noe her i verden, men i dag hadde en kaemerat bursdag, og jeg fikk for mye. Jeg føler meg skamfull. (er det et norsk ord?) (hvorfor i helvete kjører halden taxi SKODAER?) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 fuck all? alle har vell hatt noen dårlge lekser på byen? ikke vits å benekte skjer den beste! Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 hehe takk:)) men da ver det kvelden. beklager hvis jeg tråkket på for mange tær, som en viss fyr (husker ei navnet) sa i katteborettslagtråden. det var et langt ord! Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Du har det gøy i morgen, spesielt når du leser dette :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 (hvorfor i helvete kjører halden taxi SKODAER?) Det sier seg selv det... good shit man` ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Stemmer, de velger kvalitet nå om dagen ;) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Der, ja. Minn meg på å aldri gå på en PC etter jeg har drukket. Hvis en moderator har veldig lyst til å være behjelpelig kan han godt stenge denne tråden... Våkna i dag til at bilen min var borte vekk, tok litt tid før jeg skjønte at den faktisk stod hos en kamerat, haha:D Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 tross alt bedre med promilleskriving på bilforumet, enn promillekjøring på veien... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Å synke til et så lavt nivå som fyllekjøring sverger jeg på å aldri gjøre noen gang. Det er greit hvis man absolutt ønsker å utsette sitt eget liv for fare mens man kjører i beruset tilstand, men man skal faen a meg IKKE sette andres liv på spille. Da kan man heller ta en motorsykkel og kjøre seg i hjel, i stedet for å meie ned uskyldige. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Har ingenting respekt for folk som fyllekjører. Det er faen meg å synke lavt.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 hehe, promilleskriving.. :-) Har du rå til ei fyll, har du rå til taxi/sjofør hjem.. :) vist ikkje kan du holde deg heime.. enkelt og greit.. er dritt lei av folk som henger inn av bilruta og klager på dei ikkje kommer seg heim. dæven... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Men hvem er det som er hjemmat fra byn/fest kl 01.30! :win :sleeping Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Haha:):) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg