Gå til innhold

Fyll.

Ranger emnet

Yelsent

Anbefalte innlegg

Lol, kom akkuratt hjem fra byen. Det viser seg at jeg har fått alt for mye alkhol å drikke, dog lot jeg bilen stå hos en kamerat. Jeg er ganske lovlydig av meg, hehe:) Menne her kan man deler erfaringer når man har vært full og slikt. Har du noen gang fyllekjørt f.eks? Eller hva er deres mening om fyllekjøring? selv mener jeg det er noe av detjævligstse man kan foreta meg. tok faktisk taxi til byen selv, selv om det kosta meg ræva, hehe. MEN LOVEN ER VIKTIG Å RESPEKTERE; folkens. "Juristen" her på forumet hadde vært helt over meg om jeg hadde kjørt min egen bil, så jeg poster dette med god samvittighet.

Post deres menign!

:coplight :oohh :Devil:

Det er _IKKE_ meningen å krente noen med dette inlegget, f.eks folk som har mistet lappen pga fyllekjøring, bare for å gjøre dette klart og klinkende!:)

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser opp til disse høytstående individene som er så heldig å ha fått hue fullt av bearbeida trematerialer isteden for det som skulle vært der. Vinnere uten tvil.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der, ja. Minn meg på å aldri gå på en PC etter jeg har drukket. Hvis en moderator har veldig lyst til å være behjelpelig kan han godt stenge denne tråden...

Våkna i dag til at bilen min var borte vekk, tok litt tid før jeg skjønte at den faktisk stod hos en kamerat, haha:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å synke til et så lavt nivå som fyllekjøring sverger jeg på å aldri gjøre noen gang. Det er greit hvis man absolutt ønsker å utsette sitt eget liv for fare mens man kjører i beruset tilstand, men man skal faen a meg IKKE sette andres liv på spille. Da kan man heller ta en motorsykkel og kjøre seg i hjel, i stedet for å meie ned uskyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, promilleskriving.. :-)

Har du rå til ei fyll, har du rå til taxi/sjofør hjem.. :)

vist ikkje kan du holde deg heime..

enkelt og greit.. er dritt lei av folk som henger inn av bilruta og klager på dei ikkje kommer seg heim. dæven...

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider