manta-gesel Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Hva må til for å godkjenne en Manta b -86 med 2.4i? Holder det med den forstillinga og de bremsene så sitter orginalt? Siter Er det farten eller smellen som dreper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Skal gjøre det ja.. Originalbremsene holder vel til 125hk, 2.4 er 124 eller 125 mener jeg på ;) Men ville anbefalt ventilerte skiver fra rekord 2.2i Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-gesel Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Tenkte på det:) okay.. men er det like mye arbeid å sette på 2.2 bremsene på manta som på kadett? enn passer dem rett på? Siter Er det farten eller smellen som dreper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Passer rett på ja... :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-gesel Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Så bra..:) takk takk:) men visst jeg vil ha på turbo og 200 hester, hva slags bremser osv må jeg bruke da? Siter Er det farten eller smellen som dreper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Skal du ha 200 hester så burde vel bremser frå Omega 3000 gå (?) Veit egentleg ikkje om dei passar rett på, men burde passe :-P Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-gesel Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Okay:) skal nok ikke bli noe problem å få det til å passe.. men hva med forstilling og bakaksell? bruke orginal? Siter Er det farten eller smellen som dreper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 hvis du skal ha 200hk++ så må du vel ha gsi bakaksling og ei sterkere girkasse som getrage265, vil jeg tro... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Getrag 240 tåler vel 200 hest??? Har ei liggande endå :-P Skulle hatt den sjøl, men har ingen bil å sette den i :-P Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-gesel Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Ja men det er jo ikke store ombygginga:) Jeg mener 240 kassa tåler det:) Siter Er det farten eller smellen som dreper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 240 kassa tåler det om du ikke kjører tulling... 200hk, 240 kasse og drifting blir en dårlig combo, etter det jeg har hørt, hehe.. Hvertfall over lengre tid :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 240 kassa tåler det om du ikke kjører tulling... 200hk, 240 kasse og drifting blir en dårlig combo, etter det jeg har hørt, hehe.. Hvertfall over lengre tid :) helt riktig... man må ha ting som holder litt lengre enn akkurat der å da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-gesel Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Tulling? hmm.. spørst om ein skulle ha kjøpt en bedre kasse da;) Men 265 kassa tåler juling? Siter Er det farten eller smellen som dreper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettman Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 265 kassa tåler tulekjøring av dimensjoner, har du 250 hk og kjører som ein satans idiot klarer du framleis ikkje knekke den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 265 kassa tåler tulekjøring av dimensjoner, har du 250 hk og kjører som ein satans idiot klarer du framleis ikkje knekke den tullball. Greit att 265 tåler en del mer enn 240. Men den å har fint sine begrensninger. Er jo som regel gamle kasser som starter bli bra brukt de å. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.