Gå til innhold

Badmikke`s 240

Ranger emnet

BadMikke

Anbefalte innlegg

det blir hull etter lista på døra, så ville gjort noe med det samt at lakken sikkert ikke er helt god under der og sannsynligvis er det rust der også..

ja men assa da får jeg tatt det med en gang. og hullene skal jo tettes igjen ;) er bare at jeg vil prøve og sørge for at det ikke kommer rust der igjen. også er ikke de plast greine særlig fine.

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det noen som vet åssen jeg kobler opp turteller på 240`n ? jeg har ikke den runde coilen, men den firkantede boksen. hvor på den skal jeg koble for at turteller funker som den skal?

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Bilder av de nye skoa som sitter på nå.

måtte bruke spacere forran og bak :( så må handle nye bolter..

DSC00123.JPG

prøvde og gjøre det litt hjemmekoselig da :P

DSC00064.JPG

fikk satt inn en turteller.. ferdi koblet nå da. så ledningene syntes ikke :P

DSC00061.JPG

andre modd kommer nå snart bare lønninga kommer inn =)

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde droppe JT-anlegget. Har ingen hensikt på en B230K. Lag heller en 3" endestuss og sveis den på orginal potta. Bruk heller de pengene på et stereoanlegg, full rubbing og polering av bilen, vinge/spoiler, ratt, orginal 80mm turteller osv. Å betale over 5000 for JT er penger ut av vinduet. Biltema eksos gjør samme nytten på orginalbil. Ellers ser jo bilen meget bra ut. Bruk heller penga på div mods som over eller kjøp bilstein dempere rundt hele, Clubsport foran. De er 30mm kortere enn orginal = kapp av framfjærene :)

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skal ha meg ratt også ;) kikka på noen av rattene på pedersen de luici ratta var ganske billig og så greie ut :) ja skal ha senke sett på den. så lenge jeg slipper og kappa noe fjører for da subber jeg tror jeg :P litt slappe de fjørene som sitter på :P men jeg lurte på om det hjelper med og sette på senke fjører, med tanke på dekka. for mine dekker subber i innerkant. da vill vell fjørene bli "tynnere" enn org fjører?

kommer også snart soting, ny frontrute og mulig jeg har et anlegg på handa :D lønning 21 denne mnd :D

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satte på dette for at det skulle se litt bedre ut, har ikke fått koblet på den ventilen som henger der da, men det kommer. skal bare få kjøpt inn litt rør og blå gummelsange :P

Kan tenke meg at den blei kjempe god å kjøre med når du fikk på filtere!?

Når jeg satte åpen filter på K motorn min så måtte jeg bruke shocken helt til bilen var varm forde om det var sommern, hvis ikke så fuska den bare. Fikk høyere bensinforbruk etter at jeg monterte det og, ikke gikk det noe bedre heller.

Blir vel nesten effekttap av å sette det der som du har gjort, suger inn en hel masse varm luft. Går sikkert bedre om du setter tilbake orginale luftfilterboksen med et nytt filter.

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vertfall begynt på anlegge..

Det er 2 sony xplode 12" på 1300W stk.

jeg skal bydde de inn slik at det er plater med sort tøy runde hele. så det ikke ser så jalla ut :P

og ja teppe skal UT! :P

cellphone_1222114170.jpg

Power filteret satte jeg rett og slett på for morro, har ikke merket noe dårligere motor effekt nei.. men hadde du på den ventilen som henger som faen på bildet mitt eller? mannge som bare blender den og da pleier den og slite på vinteren. hørte jeg vertfall av han som jobber på mekonomen bilverksted her nede..

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider