Gå til innhold

Badmikke`s 240

Ranger emnet

BadMikke

Anbefalte innlegg

Lite tips ang motoren, la alt være helt orginalt. Har ingen hensikt å røre noe som helst. Blir bare masse jalla-løninger tilslutt, som den ventilen som bare henger osv. Alle orginale 240-motorer går uansett ræva og er ikke noe å skryte av. Det beste er i foreta vanlig service, kjøp haynes, der står det hva som skal gjøres og hvor ofte/når man skal gjøre ting, for så å lukke panseret å glemme hele motoren. Legg heller tida i å fikse det som folk ser og hører når du er ute å kjører, som: felger, lakk, senk, stereo, interiør, hvitblink osv....

en annen ting, vinyl ????? hvis det er snakk om japse-teip over hele sida på bilen bør du forbrede deg på massive negative tilbakemeldinger. Du har blitt advart :)

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker for responsen. ja vist du mener at det hadde vert det lureste kommer jeg nok til og gjøre det. jeg har ikke så mye peiling på motor jeg så :P

ja er kansje litt japse vinyl, men ikke noe ekstreme greier da :P

så lenge jeg er fornøyd med det så tar jeg ikke så veldig tungt om ikke alle andre syntes det :P

ja anlegget er helt ferdig oppoblet og det spilte helt greit, så nå er det bare alt det andre som står på lista :P uff, fikk lønning på mandag og fram til i dag er 12 laken borte vekk. er dyrt med bil ass :S hehe.

ikke noen som har noe sjalusi liggene med fester og slikt a? har alltid hatt lyst på det :P

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja uff :S gruer meg aleredet :P hehe. må vell ha inn noe insprut snart. skal jeg ha råd og kjøre med den :P men alt det andre i første omgang :P for jeg kommer ikke til og bytte noe ledningsnett selv nei :P det er jeg for lat til..

mulig jeg kansje fikser soting av ruter i morgen vist alt går etter planen..

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bilforumet.no/200-serien/101600-guide-a-f-fk-ft.html

Hvis det er første gang tar det en helg. Er du "proff" og har løftebukk, luftverktøy osv. tar det en arbeidsdag. Hvis du har gjort det før og er lat, som meg, tar det fremdeles en helg, inkludert mange, lange pauser og fylla på lørdag kveld\natt.

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra A til F er det samme som fra K til F eller? ja faen kansje jeg like greit skulle invistert litt og sleng med i med FT ? :S hadde vert morro med turbo da :P har ikke så mye utstyr her, men det komemr seg vell ettervert :P men takker for tilbakemeldingene.

Er det noen her som i det heletatt vet hvor jeg får kjøpt bross kitt hen? selges det lenger eller?

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider