cv1515 Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Har tenkt å fjerne innmaten i min katalysator men noen som vet om det stoffet som er inne i katalysatoren er farlig må maske brukes? hva er en katalysator laget av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 cv1515 skrev: Har tenkt å fjerne innmaten i min katalysator men noen som vet om det stoffet som er inne i katalysatoren er farlig må maske brukes? hva er en katalysator laget av? Hvorfor skal du fjerne den? Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 for å ikke slippe gjennom eu kontroll... hehe :p Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 cv1515 skrev: Har tenkt å fjerne innmaten i min katalysator men noen som vet om det stoffet som er inne i katalysatoren er farlig må maske brukes? hva er en katalysator laget av? Innholdet i katalysatorer er av edelt metall, og veldig dyrt... Så jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal herpe den, når du bare kan bytte den ut med ett rakt rør? Mindre jobb, og mer økonomisk forsvarlig. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten184 Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Kan jo hende katalysatoren er tett... At det er derfor han skal fjerne innmaten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg