Gå til innhold

Jævla tjuvradder!!!!!!!!

Ranger emnet


Överladdaren

Anbefalte innlegg

For nøyaktig 1 time siden prøvde noen helvetes tjuvradder å stikke av med bilen min :fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire: , men kom ikke lenger enn til å ta i dørhåndtaket før de ble oppdaget.

 

 

Har nettopp kjørt hjulene av bilen min rundt på Oslo vest for å finne de jævla kukksugerne anger2anger2anger2, men måtte dessverre gi taptanger2anger2anger2anger2. Lømlene kom seg unna denne gangen....helvete helvete helvete anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2

 

Så til alle dere som liker bilene deres....pass godt på de, plutselig en dag har dere besøk om natten...og det er ikke mye festlig.

 

Kan forøvrig fortelle at jeg har fersket en i garasjen min tidligere....og han lo ikke i det hele tatt etter den lange natten jeg hadde med han i garasjen....stakkars mann!!! :D :D :D :D :D

 

 

(- Vil til forandring takke pol10 for at de lot meg kjøre fletta av bilen min uforstyrret på smale villaveier i jakten på skurkene, selv om det betydde at ingen av beboerne på Oslo vest fikk skjønnhetssøvnen sin, Tusen takk onkel!!! :hello: )

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

For nøyaktig 1 time siden prøvde noen helvetes tjuvradder å stikke av med bilen min :fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire: , men kom ikke lenger til å ta i dørhåndtaket før de ble oppdaget.

 

 

Har nettopp kjørt hjulene av bilen min rundt på Oslo vest for å finne de jævla kukksugerne anger2anger2anger2, men måtte dessverre gi taptanger2anger2anger2anger2. Lømlene kom seg unna denne gangen....helvete helvete helvete anger2anger2anger2anger2anger2anger2anger2anger2anger2anger2anger2anger2anger2anger2anger2

 

Så til alle dere som liker bilene deres....pass godt på de, plutselig en dag har dere besøk om natten...og det er ikke mye festlig.

 

Kan forøvrig fortelle at jeg har fersket en i garasjen min tidligere....og han lo ikke i det hele tatt etter den lange natten jeg hadde med han i garasjen....stakkars mann!!! :D :D :D :D :D

 

 

(- Vil til forandring takke pol10 for at de lot meg kjøre fletta av bilen min uforstyrret på smale villaveier i jakten på skurkene, selv om det betydde at ingen av beboerne på Oslo vest fikk skjønnhetssøvnen sin, Tusen takk onkel!!! :hello: )

 

 

hmmm.... balltre må være fast inventar i bilene.. tror du de kommer tilbake???

 

I afrika hadde de en alarm med flamme kaster...! :D en ide?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

 

 

hmmm.... balltre må være fast inventar i bilene.. tror du de kommer tilbake???

 

I afrika hadde de en alarm med flamme kaster...! :D en ide?

 

hmm.. spørsmål: hva skal du med balltre i bilen?? enten har de ikke kommet seg inn: altså trenger du å komme deg inn i bilen for å hente balltre... eller så har de kommet seg inn i bilen.. dvs si at DE har tilgang til balltre og ikke du... kjipt..

 

nei.. Balltre ved ytterdøra er nok heller tingen.. ev. div spray /leketøy i jakka.. eller allerbest kanskje det gass greiene i bilen... :D

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og surfet på bilforumet!!!!!:) :)

 

 

...så hørte jeg lyder utenfor, og oppdaget at noen lømler drev rundt bilen min med verktøy i henda og lommelykter....beina ned for å buste de, men da jeg åpnet døra, beinfløy de som faen....og jeg måtte jo legge fra meg rifla :D :D ,så jeg måtte inn igjen å legge fra meg den og hente bilnøklene. så innen jeg startet "rally holmenkollen" var gutta borte :mad: :mad: :mad:

 

Kjører alltid med tåregass og 2 sett håndjern i bilen....men nå skal arsenalet oppgraderes ytterligere!!!!!

:D

 

 

FAEN!!!!

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

 

hmm.. spørsmål: hva skal du med balltre i bilen?? enten har de ikke kommet seg inn: altså trenger du å komme deg inn i bilen for å hente balltre... eller så har de kommet seg inn i bilen.. dvs si at DE har tilgang til balltre og ikke du... kjipt..

 

nei.. Balltre ved ytterdøra er nok heller tingen.. ev. div spray /leketøy i jakka.. eller allerbest kanskje det gass greiene i bilen... :D

 

jeg tenkte når han skulle ut på jakt :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

oki.. hehe.. han var tydeligvis godt utrustet... :D:D

men det er jo bare å ta med seg balltre fra døra og inn i bilen... da har man balltre både utenfor og inni bilen :D :D

Eller Rifle da... kanskje like greit.. funker på avstand også ;)

 

Bare det at hvis du stopper de, med å true med rifle, og purken kommer, så er det like sannsynlig at du blir med inn istedet for de.. Da tar de nok bilen din uansett! ;)

 

Jeg tror jeg heller støtter balltreet jeg.. Få de dynket med tåregass, slik at de ikke kommer seg unna mens klubba svinger....

Biltyver har jeg INGEN respekt for..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår