Gå til innhold

Jævla tjuvradder!!!!!!!!

Ranger emnet


Överladdaren

Anbefalte innlegg

Jeg hørte en ganske morsom historie i går:

 

En fyr har innbrudd i garasjen sin og ringer til politiet og sier "hei. jeg, Ola Normann, har innbrudd i garasjen min i Villaveien 666. Kommer dere med en gang er jeg helt sikker på at dere kan ta jævlene som romsterer rundt der ute." Svaret han får er, naturligvis: "Beklager, men vi har ikke noen ledige ressurser, så vi kan ikke rykke ut." Mannen blir en smule forbanna og slenger på røret. Deretter venter han et par-tre minutter og ringer opp igjen og roper inn i røret: "Dere kan bare gi faen i å rykke ut til det garasjeinnbruddet for nå har jeg skutt begge jævlene." Gjett om Onkel Blå var raskt på plass da ;)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

For nøyaktig 1 time siden prøvde noen helvetes tjuvradder å stikke av med bilen min :fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire: , men kom ikke lenger enn til å ta i dørhåndtaket før de ble oppdaget.

 

 

Har nettopp kjørt hjulene av bilen min rundt på Oslo vest for å finne de jævla kukksugerne anger2anger2anger2, men måtte dessverre gi taptanger2anger2anger2anger2. Lømlene kom seg unna denne gangen....helvete helvete helvete anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2

 

Så til alle dere som liker bilene deres....pass godt på de, plutselig en dag har dere besøk om natten...og det er ikke mye festlig.

 

Kan forøvrig fortelle at jeg har fersket en i garasjen min tidligere....og han lo ikke i det hele tatt etter den lange natten jeg hadde med han i garasjen....stakkars mann!!! :D :D :D :D :D

 

 

(- Vil til forandring takke pol10 for at de lot meg kjøre fletta av bilen min uforstyrret på smale villaveier i jakten på skurkene, selv om det betydde at ingen av beboerne på Oslo vest fikk skjønnhetssøvnen sin, Tusen takk onkel!!! :hello: )

Slikt pakk må brennes, henges og skytes mens blir kastet utenfor en klippe!!!! Det gjelder oxo de kukskallene som åpner bildøra med 2 tonns trykk rett i bilen vedsidenav, og stikker av!! ARRRG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Så en reklame i et tysk bilblad en gang for en stund siden.

Da var det noen som solgte rattlås som var elektrisk ladet. Skulle visstnok ha nok strøm til å slå ut en voksen mann.

 

Eneste måten å få av var å vri om en nøkkel på låsen.

Sikkert ulovlig i norge, men hvem bryr seg.

 

En bekjent har noe av det samme i setet på Porschen sin. En dings om sender 30.000 volt opp gjennom setet. Samt en Magnum 44 i nøkkelskapet i gangen...... Han har via bekjente i rettsvesenet funnet ut at han kan risikere og bli tiltalt for forsettlig drap dersom det skulle gå slik.... og det gjør det visst med denne greia. Han er en smule våpengal og nekter og si hvor han har fått dingsen fra.

 

;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samma om du får 1000000000000000000000000000000 volt i deg...!

 

Veit dere hvor høy senning statisk elektrisitet er?

 

Det er mange mange tusen volt.. i enkelte tilfeller er det 30.000++!

 

Så det er ikke volten som dreper, det er strømmen!

 

Åssen elektrisk kilde har kompisn din til i GT3 stolen sin? Og åssen overfører han strømmen til menneske? ;)

 

jeg tror det ikke før jeg for se det..

 

Denne lille jævelen genererer 250.000volt...!

T-250C.gif

 

:D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

samma om du får 1000000000000000000000000000000 volt i deg...!

 

Veit dere hvor høy senning statisk elektrisitet er?

 

Det er mange mange tusen volt.. i enkelte tilfeller er det 30.000++!

 

Så det er ikke volten som dreper, det er strømmen!

 

Åssen elektrisk kilde har kompisn din til i GT3 stolen sin? Og åssen overfører han strømmen til menneske? ;)

 

jeg tror det ikke før jeg for se det..

 

Denne lille jævelen genererer 250.000volt...!

T-250C.gif

 

:D

 

Jada, jada gadd bare ikke remse opp hele fysikktimen her....... drives at bilbatteriet..... er vel 60 Ah i dem normalt ? Det skulle duge vil jeg tro ;) Den funker med samme prinsipp som stun-gun'en såvidt jeg skjønte.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

samma om du får 1000000000000000000000000000000 volt i deg...!

 

Veit dere hvor høy senning statisk elektrisitet er?

 

Det er mange mange tusen volt.. i enkelte tilfeller er det 30.000++!

 

Så det er ikke volten som dreper, det er strømmen!

 

Åssen elektrisk kilde har kompisn din til i GT3 stolen sin? Og åssen overfører han strømmen til menneske? ;)

 

jeg tror det ikke før jeg for se det..

 

Denne lille jævelen genererer 250.000volt...!

T-250C.gif

 

:D

 

 

er du klar over hvor ubehageli det er å få en sånn en i skinka eller ????? DET SVIR !!!!!!!! tro meg... var noen på Jobben til broders som testa den på meg ! VONDT !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

 

 

et menneske kan dø av 0,5 amper :) :(

 

Stemmer bra det, amper begynner å bli farlig ved 30 milliampere som er 0,03 A

Det er grunnen til at jordfeilbrytere løser ut ved 30 mA.

 

Statisk elektrisitet mener jeg å ha hørt at man kan beregne ca 1000 v per cm overslag.

De stun-gun greiene er vel litt modifisert for å kunne få enda høyere spenning

2010 Mitsubishi Outlander Instyle+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetil

Mens vi er inne på slikt "tyverisikrings-utstyr", så lurer jeg på hvor jeg kan få tak i slikt ? Tenker på balltre, sjokk-pistol (elektrisk), batong, håndjern, tåregass og annet tilsvarende utstyr. Får man kjøpt slik i Norge eller må man utenlands ?

Noen linker hadde vært fint ;)

 

 

Spyshop har i hvertfall håndjern og batonger så det er vel "lovlig" å bruke i Norge.

Skal du ha stungun må du nok til utlandet eller lage deg en selv, det skal ligge noen tegninger på hvordan man lager stungun på nettet (husker ikke hvor)

 

ps. Har du 20000.- til overs så har spyshop Tracking av kjøretøyer via Gsm/Gps også (+-5m nøyaktighet)

tracking

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår