Margido Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Hei. Nettopp flytta til en ny leilighet, der det ikke er internett eller kabeltv, noe som er et must siden fruen skal gå skole. Men, så er jeg ute etter at det skal være billigst mulig... :rolleyes: Noen som har anbefalinger hvilke selskap jeg kan bruke der jeg får bredbånd og kabel i ett? Kom med forslag! Har sjekka canal digital, der jeg fant greie tvkanaler, men internetten de leverer er jo svindyr. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Må det være i ett da? Må ha 2 bokser for det liksom Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Hmm, må jeg? Faen. Tenkte å gjøre det lettvindt for å få hele regninga på internetten og kabel i samme regning liksom. Jaja :p Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 http://www.get.no/web/produkt/trippel/innhold jeg har telenor online ADSL plus, også slik rikstv.. men den er i husleia mi. Så betaler 419kr mnd. skulle jeg betalt rikstv utenum så hadde det kommet på 189kr mnd den og.. 18 kanaler er mere enn nok.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 har du ikke sett reklamen?:P "første tingen jeg sjekker når jeg flytter er hvem som skal hjelpe til å flytte å om det er get i veggen" :D Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Hehe, kan ikke si at jeg er noe fan av han EN HALV MILLION KRONER!! fyren, men skal sjekke ut GET. Takk for tips ;) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Hehe, kan ikke si at jeg er noe fan av han EN HALV MILLION KRONER!! fyren, men skal sjekke ut GET. Takk for tips ;) hahaha... flirte bra kver gang han sa det..haha Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Hør med disse om du kan få lagt inn fiber: http://www.altibox.no/ Har lyse internett pluss TV selv og er strålende fornøyd. "ekstrem" hastighet på nettet og stabilt som bare det. Ikke hatt nedetid på internett siden november i fjor når jeg flyttet inn. Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 fornøyd med get jeg.. Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 http://www.nettavisen.no/it/article2177654.ece :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liex85 Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 bjirn: Vil ikke anbefale TV gjennom ADSL linja. Jeg har ITutdanning selv, og har testet en del slike systemer. Bestiller du TV gjennom ADSLlinja så får du ikke det du betaler for. Og JO, du kan få kabelTV og internett gjennom en og samme boks. Canal Digital bruker slike løsninger. Tidligere opererte de med 2 bokser, men dette har endret seg. Dessuten er Canal Digital veldig gode på høye hastigheter, om dette betyr noe for deg. Prismessig kan du også gjøre en god deal om du ringer dem og sier at du vil ha en pakke fra dem. Da gir de deg et tilbud, og du finner sjelden noe bedre tilbud. Eneste minuset er ganske høye engangs-priser. Skal du ha HD-dekoder koster denne minimum 2000 kroner. 3000 hvis du vil ha mulighet for opptak. Personlig har jeg ikke noen erfaringer med GET, men jeg har en kompis som har. Han hadde internett fra GET, og det var ikke bra. Ustabile linjer og mye nedetid. Du får returnert det i form av billigere neste måned osv, men uansett ville jeg ikke satset på det. Internettmessig så har jeg best erfaring med NGT. Bruker dem selv, og kommer aldri til å gå bort fra det. Jobber med linjene til NGT selv, og det er dem som har det beste utstyret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 bjirn: Vil ikke anbefale TV gjennom ADSL linja.Jeg har ITutdanning selv, og har testet en del slike systemer. Bestiller du TV gjennom ADSLlinja så får du ikke det du betaler for. Internettmessig så har jeg best erfaring med NGT. Bruker dem selv, og kommer aldri til å gå bort fra det. Jobber med linjene til NGT selv, og det er dem som har det beste utstyret. Nå har jeg litt mer erfaring enn deg med TV gjennom ADSL-linja, og kan bekrefte at dette fungerer helt utmerket. Du kan selvsagt ikke ha full guffe på bredbåndet samtidig som du har TV, men kvalitetsmessig er TV via ADSL helt kurrant. Det stiller selvfølgelig noen krav til linjen du har inn i huset, men så lenge den er innenfor kravene, er det ingen grunn til at det skal fungere noe dårligere enn en kabelløsning. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 For å stille ting i ett annet lys. Er det noen her som har prøvd/brukt fiber over en periode og fortsatt syntes adsl/adsl2 eller kabel er fantastisk? Har flere kamerater og bekjente som har brukt NGT, Get og telenor. Ingen av disse kan måle seg med fiber når det kommer til båndbredde. fiber = 100Mbps hvor ca halvparten er reservert TV/Film. Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg