Gå til innhold

Fargeanbefalinger til Volvo 240 89'

Ranger emnet

Mr_Jelsa

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ikke helt sikker på hvilken farge jeg skal ha på volvoen min, har sett mange greie farger her på forumet, for eksempel rød, eller grå metallic.. Kom gjerne med bilder.. Lurer også på om jeg skal ha chrome lister på eller av, og om jeg skal ha de nederste listene på eller av.. Mangler den bakerste lille biten, så viss noen har en sånn, så bare skrik ut :)

Takker for alle innlegg...:volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørst litt kva du skall bruke bilen til.. :P

vist det er ei drekka tralle, ragge/rånebil villa eg hatt den i en knæsh farge. Grønn, gul, rosa, blå, svart matt..

skall du ha en steike fin bil, strøken, er det lamborgini gul som er tingen.. med mye svarte detaljer :) eller metallic svart.

det er mi meining...

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vert fint om dere hadde lasta opp bilder, fordi jeg er ikke hundre prosent sikker på hvordan de fargene ser ut... Vil helst ha en farge som ikke er så veldig knasj.. Har lyst å holde volvoen ganske orginal, så hvilke farger som er orginale fra Volvo hadde vert greit og visst. Lurer også på hvordan jeg skal gjøre med felger. Jeg har tenkt meg 17" Eiker felger, hvet at de er oppbrukt, men det stod mellom de og Super DTM felgene, og da ble det eiker siden de var lettest å få tak i, og litt billigere. Går det for eksempel ann å lakke felger med vanlig spraylakk på boks? Viss jeg skal ha grå farge, passer det jo ikke med grå felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg vært deg ville jeg dratt til ett oppretter værksted og spurt om å få se på farge kartene dems .de fleste priv værksted har farger alle bilmerker. og det går ann å lakke felger med boks men det kommer vel bare helt ann på hvor pent du vil ha det . jeg ville fått malt de ordentlig ,først som sist. det ser mye bedre ut og holder bedre .

Lenke til kommentar
Del på andre sider