Dibbern Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Etter å ha hatt den i snart ett år begynner endelig ting å komme på plass!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Får ikke til å laste opp bilder. hjelp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Last opp bildene via photobucket.com, så kopierer du bildelinken, og legger det i en sånn tekst: Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Si fra hvis du trenger senkesett... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 nice den da:D Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 den er senket 40mm. kjører på 195,50 15", så kan ikke ha mer, uten å valse hjulbuene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Vals vals vals :D Nei ser pent ut dette. Spent på hvor lenge bakluka holder seg på plass med det anlegget du har der bak ;) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Stilig bil du har fått ut av fiestaen der! har en fiesta selv, men får ikke ut kassett-spilleren (kassett ja, '95-modell) regner med at du har byttet spiller? hvordan fikk du den ut? Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Fin bil! Gjør seg godt med 15-tom på denne Fiestaen, rå felger du har satt på. Hadde selv en 97-modell Fiesta 1.4 Fun i nesten fire år, en utrolig morsom bil. Hadde 15-tom på den, uten senk, og det subba med EN person i baksetet... Savner Fiestaen igrunn..hehe. Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Stilig bil du har fått ut av fiestaen der! har en fiesta selv, men får ikke ut kassett-spilleren (kassett ja, '95-modell)regner med at du har byttet spiller? hvordan fikk du den ut? Hvis du har samme systemet som jeg hadde, som var 1,5din standard, så kan du bare dra til en ford-forhandler, eller helt sikkert hvilken som helst forhandler, og spørre om de kan ta den ut. det er egentlig bare 2 pinner som stikkes inn på hver sin side av spilleren og som gjør at den spretter ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Fin bil! Gjør seg godt med 15-tom på denne Fiestaen, rå felger du har satt på. Hadde selv en 97-modell Fiesta 1.4 Fun i nesten fire år, en utrolig morsom bil. Hadde 15-tom på den, uten senk, og det subba med EN person i baksetet... Savner Fiestaen igrunn..hehe. hehe. Jeg har problemer med å kjøre med èn passasjer i fremsetet jeg nå. men, det gjør da ikke no, er det ikke slik at man må lide litt for skjønnheten?;) Og baksetet har jeg tatt ut, for i løpet av vinteren får jeg forhåpentligvis til å bygge anlegg i glassfiber i hele bilen! Kan jo bli artig det!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Hvis noen andre kjører Fiesta her, så ta å legg ut bilder her da! Ihvertfall hvis dere har gjort noe artig med den! Gøy å se hva andre gjør med den lille knøtten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Var innom Ford i oslo, og fikk låne noen sånne pinner, men den løsnet bare på den ene siden =/ får se om jeg får røsket den ut, kan jo ikke ha kassettspiller og radio som skurrer når jeg ruller rundt =p Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Det hørtes rart ut. Jeg fikk bare en av gutta som jobbet på verkstedet der til å ta den ut for meg. Men, som du sier, så kan du jo ikke rulle rundt med kasett/radio, så det er vel egentlig bare å røske den ut, for du kommer aldri til å ha bruk for den igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg