Dibbern Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Det må du ja! ;) Det koster ikke all verden! Tøfflene mine var veldig billige ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Og da har tannstaget og bensinpumpa tatt kvelden. Jeg tror vikelig ikke det er meningen at jeg skal ha den bilen her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Da har det gått ca.7 uker siden jeg bestilte lykter fra BS-bildeler, og jeg har fortsatt ikke fått dem. Avbestilte derfra i dag, og bestilte fra Streetdesign.no i stedet! Mye bedre service, han ringte leverandøren mens jeg ventet og fikk bekreftet at de hadde på lager, og jeg skulle få dem i løpet av neste uke! Så da blir det kanskje ordnings snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Nye baklykter på plass... ..Stor eske... ..ble til mindre eske... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 fy flate for noen tøffe lamper du har fått deg der! tøft med slike lexus/3D lamper! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 beklager å måtte si det. men de lampene var ufattelig stygge etter min mening.. regner me ironi fra rennfahrer også tror jeg.. finnes ingen andre lamper? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Vet ikke helt hva jeg syns om dem selv..Ble jævli skuffa når jeg pakka dem opp før i dag.. Ble utrolig lurt av bildene på nettet! Men det skal sies at det ser ikke så forbanna jævli ut som på bildene her,selv om jeg tror jeg er nødt til å venne meg til å se dem... Joda, det finnes masse lykter, men lommeboken tilsa ikke at det ble noen andre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 skjedd noe med fiestaen etter ferien eller? :D kult "prosjekt" det her ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet November 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Jada, har skjedd en del, men bilstereorelatert, så sjekk heller bilstereoforumet.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 har du en link til forumet? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roythomas Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 bare å markere bilstereoforumet.no det :) Men her har du linken: http://bilstereoforumet.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 Nyvasket ser jeg;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 Ja, det var jo det som var poenget med bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 Har du tenkt på å fjerna "Fiesta"-merket bak, og kanskje viskeren og lukeåpneren? Tror det ville ha sett bra ut:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg