Gå til innhold

Fiestaen begynner å ta form nå!

Dibbern

Anbefalte innlegg

Er det ingen andre i Norges langstrakte land som driver å fikser på fiestaer eller? Virker som det bare er jeg som gjør det!? :s Siden jeg la ut de forrige bildene kan jeg vel nevne at jeg har byttet til andre speil, byttet ut frontsettet, fått profflakert "badboy-leppa", fordi det var en kar som var borti bilen min mens jeg var på jobb, så han måtte ut med 11000 for å rette opp en liten bulk og lakkering av hele fronten:D Og satt i originalgrillen igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

joda, jeg har en del problemer med den igrunn. Vært å bytta alle bremsene på den nå, og det var en dyr fornøyelse! Det er ett eller annet som er løst i forstillingen, for den sporer noe helt sinnsykt.Jeg kan holde rattet helt rett frem, og ikke flytte på det, så styrer bilen helt som den vil. Ganske skummelt egentlig. Så får jeg ikke skikkelig turtall på den. Klarer stort sett ikke over 120km/t, og det skal den jo klare. Har jo tross alt hatt den i 175! Når den når et visst punkt på hvert gir så blir det bråstopp, så holder turtallet seg der litt, før det begynner å synke, så jeg blir nødt til å gire ned! Noen som vet noe om dette?

Så har jeg for liten dynamo i bilen. Bilen dør nesten når jeg spiller på litt.Noen som vet om det er dynamoer å oppdrive som er mulige å sette på uten å bygge ny plate osv?

Skal riktignok sette inn et ekstra 500amp. gelbatteri snart, men da blir jeg nødt til å kjøre så mye før jeg kan spille på skikkelig..

Ellers så har jeg bare bygd ny kasse til de subbene som står i nå..De er ikke spesielt fine sånn som de var på de bildene som ligger her. så nå har jeg bygd sånn at subbene står utovervendt! Ble ganske stilig egentlig..

Det er enda for kaldt å holde på med glassfiber, så det er foreløpig lagt på is! Tok dere den?! hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg endelig fått ut fingern å begynt på noe nytt! Nå har jeg vært på biltema å kjøpt meg åpent luftfilter og universaladapter, så nå blir det forhåpentligvis litt finere og kvassere lyd i tyttebæret..Jeg har kikket mye rundt på nettet, og har funnet veldig delte meninger om biltema-filtrene, men det kan jo ikke skade å prøve. Funker det ikke er det jo bare å kjøpe noe annet!:)

Bilder kommer forhåpentligvis i løpet av helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte egentlig jeg skulle få satt i nytt filter i går, men her i trøndelag er det så sinnsykt varierende vær, så det ble ikke noe av. Og i morgen er jeg på jobb, så da blir det ikke noe av. men på søndag får jeg forhåpentligvis stå inne hos en kompis å holde på! Da blir det bilder! Skal se om jeg husker å ta bilder av de nye speilene også!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det var drittvær i dag fant jeg ut at jeg ikke klarte å vente lenger med å sette på luftfilteret, for å høre om det ble bedre lyd og om effekten ville øke!

Og etter å ha satt det på ble det ihvertfall bedre lyd, fra 3000rpm og oppover. effekten aner jeg ikke om ble bedre.

legger ved et bilde av nye speilene også!:)

IMAG0185.jpg

IMAG0184.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde altfor god tid før jobb i dag, så jeg fant ut at jeg skulle rydde i bilen, og sette inn 2 subber til!:D Måtte desverre ofre ett sett med 6*9 for å få det til da, for jeg låner bort noen forsterkere, så jeg hadde ikke nok til både subber og høyttalere. blir vel så jeg kobler 6*9 rett på spillern etterhvert, men det er så trangt i bilen, så blir ikke med det første. Bilder kommer straks!

Ps! subbene er bare midlertidig. så ikke bry dere om at ikke dobbelkassa er trekt, og ledningsrotet!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider