Gå til innhold

Fiestaen begynner å ta form nå!

Dibbern

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg ville heller ha sota dem du har eller bytta til sånne hvite:P

bs bildeler er vel litt jalla er det ikke :P det eneste de har til og ha på bilen er jo jalla:P

det står: under panseret på sia dems også kommer det bare opp masse luftfiltere og silikonslanger når man trykker der fan skal jo skikkelig parts da..

http://www.teamrosa.com

Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bs bildeler står jo ikke for kvaliteten på lyktene!

At de ikke har full kontroll på nettsiden sin betyr ikke at delene er dårlige av den grunn!

Bs bildeler er jo bare en distributør..

Panserforlengeren min er kjøpt der, og den gjør det den skal den!

Hvite lykter passer seg ikke i det hele tatt siden jeg ikke har èn annen ting på bilen som er hvit. Skal kjøpe nye frontlykter også, når lommeboken strekker til!

Men, takk for innspillet!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen blir bilen min hentet og fraktet til Biri for å få i den nye motoren! :D

Selv om den ikke går kan jeg jo fortsatt behandle den fint, og det har jeg gjort! Vaska den først med høytrykkspyler og full pakke, så med svamp og shampoo eller hva det var for noe, så hadde jeg på "black chrome" på alt det svarte på bilen så det blir helt svart igjen, istedet for å være grått, også har jeg polert den!

Også har jeg satt inn annlegget, testa hvordan det blir med plass baki der osv. Kan bli kult når jeg er ferdig tror jeg!:)

IMAG0228.jpg

IMAG0225.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bilder fra den ble henta, og fra at jeg henta den igjen.

var rimelig trist å se den bli fraktet bort på henger gitt!:P

IMAG0231.jpg

IMAG0232.jpg

IMAG0233.jpg

IMAG0234.jpg

Grunnen til at jeg står veikanten på di siste bildene er at han som satte i motoren hadde glemt å koble til speedometeret igjen, og så grønn som jeg er på motor var jeg nødt til å be han komme etter meg for å fikse det. Var utrolig lett egentlig da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tilfeldigvis har en vals og lakkboks å låne meg?

Bakdekkene mine er for breie! Har ikke noe lyst til å kjøpe nye dekk som er smalere. Var på Tevo dekk i dag, og han sa at jeg kunne få 4stk billigdekk i dim. 175,50,15" for 3600kr. Hvis jeg setter på sånne dekk blir det "dekkstrekk" dvs at dekket er smalere enn felgen, og det blir visstnok tøft. Noen som vet hvordan dette vil se ut? evnt. vet om noen som har enda billigere dekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...