volvolars Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Har fått tilbud om og kjøpe en International 1300 69 mod. med 4x4og bergningspåbygg. Altså brille og winsh. Er det noe sted i Norge som man kan få kjøpt slitedeler til en slik bil ? Og brukte deler også for den saks skyld. Den er ikke 100 % komplett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Her er bilde av makan bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 En deilig bil! Bengt Borgen på Vinterbro har et og annet å tilføye angående Inter veit jeg. Spør han! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet August 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 En deilig bil! Bengt Borgen på Vinterbro har et og annet å tilføye angående Inter veit jeg. Spør han! Søkte på navnet i tlf. men fant ikke noe. Har du noen tips om hvor jeg finner han ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Søkte på navnet i tlf. men fant ikke noe. Har du noen tips om hvor jeg finner han ? Du har PM! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg