Gå til innhold

Turbo montering

Ranger emnet


FuFuRuM

Anbefalte innlegg

jeg regna det for en selvfølge at du måtte ha wastegate - derfor nevnte jeg det ikke... Som turboed1 sier, for å justere trykk i det hele tatt må du ha en wastegate!

 

Skal du ha original innmat så må kan det ikke skade med IC, for dess kaldere du klarer å ha lufta dess bedre for motoren. Men du må UANSETT senke kompresjonen som sagt, enten med dobbel pakning, eller med skikkelige stempel, som sagt er mye bedre.

 

ER og enig i at du sikter alt for høyt i hk til å beholde motoren opp i mot original. :) Men for all del, lykke til!

 

Lett å anbefale ting, men jeg forstår de koster penger også, men turbo, ic, wastegate, dump, datasprut med tenningskontroll og smidde stempel er det du trenger som en god basis. Råder også kanskje, men her går jeg utover mitt kunnskapsområde, så der hører du heller på mr. turboed!

Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil

Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil

Toyota Carina 2 1986 - Solgt

Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår