-1968 Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Hei! Er ny på forumet her og håper noen kan hjelpe meg, er ute etter en bra sprøytefyller. Fant en som heter 4CR-FYLLER på nettet. er det noen som har erfaring med denne? eller er det noen som kan anbefale en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Jeg kan ihvertfall anbefale Lesonal 2k epoxyfyller :) Har noen bilder i prosjekttråden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Hei. jeg bruker poly plast,er meget fornøyd med den.kjøper den på torshov bilrekvisita, billig er den også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-1968 Skrevet August 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Er poly plasten fyller eller sparkel? Dette har jeg ikke så veldig greie på men etter det jeg har skjønt er det forskjell på sprøytefyller og sprøytesparkel. Sprøytesparkel suger til seg vann noe som ikke er noe særlig gunstig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 det er sprøytesparkel. mulig den trekker til seg vann. Det har jeg ikke fått testet ennå. men jeg mener jeg leste en tråd om dette, der det ble sagt at det var den gamle sprøytesparkelen som trakk til seg vann.mulig jeg har misforstått :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo stine Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 sparkel trekker til seg vann, men det er jo meningen at du skal ha noe over sparkelen.. ;-) Siter - volvo 240, 88 mod. er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 japp, over sparklet han man fyller, får å fylle i porene, å ha ett lett slipt matriale som man kan få en 110% slett overflate på :) Synes forøvrig at Standox's VOC system füller er den beste fyllern jeg har brukt, har prøvd RM's multifiller (litt mere tung slipt) og ett annet merke jeg ikke husker, en dritt fyller som skulle blandes med 20% herder og 20%TYNNER, skal ikke fylleren vært litt tykk slik at den fyller? hvis ikke har vi jo non sanding grunninga :P Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg