Gå til innhold

FMCN arrangerer Bremsetreff hos TEF i Svarstad lørdag 30 aug.

Ranger emnet

351RS

Anbefalte innlegg

Lørdag 30 August arrangeres det bremsetreff hos 2295078-2007-10-15T22-39-42.jpg i Svarstad.

6_hedding_02.jpg

edit:

Pris: kr 800,- for maks 2 pull og gjelder kun bremsing av bilen.

Justering: kr 300 pr pull, i tillegg til de første 800kr.

Veldig viktig at det møtes opp med biler som er i orden, slik at man ikke begynner å skru på bilen når du har kommet deg opp på rulla. Tenker på alt fra slakke viftereimer til bensinlekasje, turbohavari, løst ditt eller løst datt osv. Bilen må være i orden!

DSC02019.JPG

Avstandsmessig ligger TEF Racing ca 1 time fra Oslo, og ca 30 min fra Holmestrand.

Slik kjører du fra Oslo, Drammen på E18.

Før Holmestrand, følg skilt mot Skien/Hvittingfoss/Hof, vei-nr 32 helt til Hvittingfoss, følg deretter skilting mot Svarstad/Skien/Larvik, vei-nr 40.

Rett før Svarstad - ta av til høyre, følg skilting mot Skrim/Omholtfjell ved neste veidele, etter ca 4 km er du fremme.

Alternativt kan du ta av fra E18 ved Larvik Øst, og kjøre rv40 (lågendalsveien) nordover til første avkjørsel til venstre etter Svarstad sentrum, følg skilting mot Skrim/Omholtfjell ved neste veidele, etter ca 4 km er du fremme.

GPS data: N 59.41612, E 9.89624

De som skal bremse må sende meg PM med navn og biltype.

Link til TEF Racing

Pukkelrygg kommer å kan ta livemapping for de som er interessert, litt mer infor fra han:

"Flyet mitt fra Berlin lander 1100, så må jeg spinne hjem å hente utstyr (Og Focus ST) og kjøre videre til svarstad. Slik at de som trenger "hjelp" bør legge dette til etter 1400 vil jeg tippe, kommer så raskt som mulig! ;-)

De som bremser bilen sin, men ikke har "optimalt" eller da ønsker endringer etter å ha sett effekt/kurver etc.. kan vi da ta på nytt når jeg kommer, det vil jo være de som vil vente da de ønsker å ha mappet/finjustert.

Jeg stiller da som vanlig med alt utstyr, har da mulighet for å lage chip til et bestemt oppsett hvis man ønsker å bremse bilen med det, jeg kan justere det man allerede har, og jeg kan finne ut (ikke alltid) hva man har av chip og om det evnt. "matcher" et bestemt oppsett. Og har selv. muligheten til å livemappe på veien og på rulla.

Og for all del, de som "trimmer" bilene sine (Cosworth) fyll 98 oktan eller bedre;-)"

dette kun gjelder Cosworth ECU (L1/L6/L8/P8).

Jeg kommer ikke til å mappe annet sprut der oppe, dette kan TEF være behjelpelig med!

Evt pris på dette tas med Pukkelrygg der oppe.

Siste frist for å si fra er onsdag 27 aug.

Håper på at mange tar turen.

Vel møtt!

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider