CrazyKing Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Noen som har litt råd og tips hvordan jeg kan sette opp en litt RÅ 318 i min 71mod pickup. trenger råd tips og hvor jeg evt kan få tak i deler. er ute etter ett sted mellom 3 og 400 hk Mvh Moparentusiast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Hadde heller gått for ei 360 maskin kontra en 318, for det første er disse mere holdbare og har mere power. Og bruker heller ikke mere suppe. Deler kan du få kjøpt til en hyggelig pris hos Phoenix US Cars på Sem ved Tønsberg. Ellers så er jo spørsmålet på hva slags motor sitter i denne orginalt og hvilke motorfester du har??? Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Nå ser jeg at du holder til i Kodal, og da er det jo ikke lange turen til Sem heller;) Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyKing Skrevet August 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Hadde heller gått for ei 360 maskin kontra en 318, for det første er disse mere holdbare og har mere power. Og bruker heller ikke mere suppe.Deler kan du få kjøpt til en hyggelig pris hos Phoenix US Cars på Sem ved Tønsberg. Ellers så er jo spørsmålet på hva slags motor sitter i denne orginalt og hvilke motorfester du har??? 318 som sitter i pickupen er org 230hk elller noe, men vil jerne beholde den, men vil heller håre den opp, noen som veit om åssen presse jeg kan ha på da? + div annet stas? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Mange muligheter på blower, men spørs på hvilket oppsett du vil bruke, og hvor mye penger du vil bruke på motoren. Her snakker vi maskineringsarbeid og stroking og forstering av motoren for flere titalls tusen hvis du vil at motoren skal holde... Da er det ett billigere alternativ og bytte topper, stempler, kvassere kam bytte insug og sette på en annen forgasser (4 port) og headers. Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Jeg har en sprintex presse til deg ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Bytt ut toppene med 360. Er jo samme blokken uansett. Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torqueflite Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 For å bli kvitt siste rest av kompresjon? Siter Jesus loves you.... I think you're an asshole..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg