Bolsen Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Hele spillet er TekstBasert.. Men det er veldig digg fordi.. Man for en sum penger og så kjøper man blir.. Så trimmer man den og racer mot andre folk på nette og computer.. Man ser ikke bilen eller løpet... Men det er ganske Kult fordi....... Man bruker en del tid på det til å få bedre bil og så en enda bedre bil.. Men test det på http://www.ashracing.com og si ka dere syns... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Originally posted by Bolsen Hele spillet er TekstBasert.. Men det er veldig digg fordi.. Man for en sum penger og så kjøper man blir.. Så trimmer man den og racer mot andre folk på nette og computer.. Man ser ikke bilen eller løpet... Men det er ganske Kult fordi....... Man bruker en del tid på det til å få bedre bil og så en enda bedre bil.. Men test det på http://www.ashracing.com og si ka dere syns... jeg prøvde litt..men fant fort ut at man må betale dersom man skal spille mer enn 30 mins om dagen..noe jeg finner inni helsike dårlig :p Så nå greit ut..bortsett fra at det skulle vært flere biler og gått litt fortere..og at mekanikeren min bruker flere timer på å sette sammen et eksosanlegg liker jeg dårlig..det skulle også vært litt mer oversiktlig med tanke på hvilken klasse de forskjellige bilene har..men spillet går jo ut på å "lure" folk med hva man har under panseret.noe som kan ruinere deg.. alt i alt..sikkert morsomt, dersom man gidder å bruke penger på det..og at det er et tekstbasert spill gjør meg ingenting. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolsen Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Vel eg har ALLTID en Time.... Eg hakke betalt for noe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorManik Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 noen som tør å challenge meg ;) Nicket mitt er motorsport Siter BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Originally posted by MotorManik noen som tør å challenge meg ;) Nicket mitt er motorsport hehe..for øyeblikket så holder jeg på med å oppgradere bilen..en Scirocco :d får vel rundt en 180hk da jeg er ferdig med den..så må nok vente i en dag ellerno for at den skal bli ferdig. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Har 2 kontoer på ashracing. På den ene har jeg 1999 Nissan Blitz Skyline GT-R med 1290hk, og den andre en 1999 Ferrari Koenig F50 med 1273hk. Det som er kjedelig nå er at det er ingenting bedre å få kjøpt :rolleyes: :D :D Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg