fiat råner Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 jeg har en 96mod 850 144hk. men har store planer om å bytte til t5. så da lurer jeg på følgende? er det samme ledningsnett på 10-v og t5'en isåfall er det vell bare å bytte styre enheter? fines det noen mal får søknad til bt? noen forskjell på manuell kassene på de? Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 må bytte lednings nettet ja, det er det letteste enn å begynne å klippe det. er bare 3 store kontakter inni bilen og ledningene til ratt stammen så det er gjort på noen timer. driver å sjekker med søknad jeg også, guppi her på forumet hadde kopiert fra delekatalogen om hva som var forskellig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fkanin Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Jeg har byttet fra en 144hk til B5254T (2.5T) med T5 ECU. Det som må passes på er å få ledningsnettet som hører til maskinen. Han jeg kjøpte motoren av hadde ikke ledningsnett til min motor, ei heller ECU. Dermed ble det T5 ECU og ledningsnett. Alt passet rett på plass i motorrommet. Har ikke gjort noe med bilens ledningsnett. Plugg til turbo control ventilen lå klart orginalt (denne hang på en blindplugg mellom luftfilterboksen og batteriet). ECU til 144hk er en Fenix styring mens T5 er Bosch Motronic så disse passer ikke overens. (edit: skrivefeil) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 takker, men er ikke dette som er problemet, det er det med godkjening? Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg