Lersveen91 Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Mårn. Nå så har jeg endelig fått kjøpt meg en Gammal Opel jeg å;) er bilen som 708 Racing her på forumet hadde. ting som jeg har tenkt å gjøre med den: Bytte motor(2,4i);) Fjerne rusta sperre i bakakslinga;) rette opp eller eventuelt bytte "leppa" foran bytte speil og fikse høytallera men det kan ta litt tid, med studentlønn:( bilder kommer i morgen;) Siter Røsk og Riv Racing;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 grattis med b ascona, og bytting av speil trengs ja... fikk du ikke med de orginale?.. er vel ikke noe leppe på den? hvis du mener frontplata så bør du nok rette den, er meget vanskelig å få tak i ny... hvis du skal ha deler til b ascona så er det et meget godt bruktmarked hos -> http://www.opelmotorsport.com/ anbefaler deg å melde deg inn i klubben :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lersveen91 Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 med leppa så tenkte jeg på "frontfanger`n" den som fanger`n sitter fast i. var ikke med så mye akkurat. er noe galt med girkassa på`n å:( har ikke fått gjort så mye i dag, grunnet skole og jobb. men har tatt vekk strømledningen som var trekt opp til anlegget. Tatt av mellomakslingen og løsnet girkassa(er igjen 2 bolter) og begynt så vidt det er på å ta rust har ett par bilder, men får ikke helt til det med å få dem på data`n:( men det kommer etterhvert;) Siter Røsk og Riv Racing;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lersveen91 Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 får ikke til å bli medlem på omc ell. kommer bare opp at jeg ikke har betalt, men det som jeg ikke skjønner er at jeg får ingen beskjed om at jeg må betale. Siter Røsk og Riv Racing;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 med leppa så tenkte jeg på "frontfanger`n" den som fanger`n sitter fast i. var ikke med så mye akkurat. er noe galt med girkassa på`n å:( har ikke fått gjort så mye i dag, grunnet skole og jobb. men har tatt vekk strømledningen som var trekt opp til anlegget. Tatt av mellomakslingen og løsnet girkassa(er igjen 2 bolter) og begynt så vidt det er på å ta rust har ett par bilder, men får ikke helt til det med å få dem på data`n:( men det kommer etterhvert;) "frontfanger`n" den som fanger`n sitter fast i???... skjønner ikke den her helt.. frontfangere (svartplast/krom) sitter i to hull som er i frontplata på bilen er ikke noe frontleppe der orginalt... litt er det altids med gammel ascona, noe skruing blir det men ta det som kos og ikke hastverk.... så blir det bra til slutt skal du se... du kan laste opp bilder her -> http://www.imageshack.us/ og poste på bilforum.net og ta valg nummer 2 på imageshack og cut n paste her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 får ikke til å bli medlem på omc ell.kommer bare opp at jeg ikke har betalt, men det som jeg ikke skjønner er at jeg får ingen beskjed om at jeg må betale. du melder deg inn og så får du tilsendt bruker navn, passord, betalings blanket og noen blader, klistremerker osv i posten... les her.. http://www.opelmotorsport.com/info.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lersveen91 Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 jeg fikk det til i går;) men kjett at det tar opptil 14 dager da:( i går så fikk jeg tatt ut girkassa og tatt av clutchen, som det itte var noe av lenger:( men får ny clutch, trykkplate og koblingslager i morra;) så da blir det nok kjøring iløpet av helga;) Siter Røsk og Riv Racing;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lersveen91 Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 har noen bilder men får ikke lagt dem ut? Siter Røsk og Riv Racing;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 har noen bilder men får ikke lagt dem ut? du kan laste opp bilder her -> http://www.imageshack.us/ og post linken på bilforum.net ta link valg nummer 2 på imageshack, klipp å lim inn her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 jeg fikk det til i går;) men kjett at det tar opptil 14 dager da:( i går så fikk jeg tatt ut girkassa og tatt av clutchen, som det itte var noe av lenger:( men får ny clutch, trykkplate og koblingslager i morra;) så da blir det nok kjøring iløpet av helga;) fint å høre at det ordner seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lersveen91 Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 fekk bytta clutch`n i går kveld/natt. og kjørte første turen i dag, men da begynte`n å fjuske. og da viste det seg at fordeler lokket ikke tilhørte bilen:( men tok ta den andre Ascona`n som står her, så nå går`n som ei klokke;) Siter Røsk og Riv Racing;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 fekk bytta clutch`n i går kveld/natt.og kjørte første turen i dag, men da begynte`n å fjuske. og da viste det seg at fordeler lokket ikke tilhørte bilen:( men tok ta den andre Ascona`n som står her, så nå går`n som ei klokke;) Andre Asconaen??? Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lersveen91 Skrevet August 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 sr`n tel samboer`n åt søster mi står uti garasjen;) driv og fjerner no rust på`n, og da lånte jeg deler imens;) Siter Røsk og Riv Racing;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg