Gå til innhold

hvilken sprøyte skal jeg kjøpe?

Ranger emnet

antkoma

Anbefalte innlegg

hei alle samme

jeg har lakert MYE med biltema proff sprøyten..så vil jeg gå over til en sprøyte såmer er lit bedre en biltemasin..

har tenkt å bruke biltemas sprøyte til grunning og fyller

og lakere basen med et bedre sprøyte, men hva skal jeg kjøpe?

har hørt at devilbiss gti er en grei sprøyte men finner ikke en billige en

hvor selger di billige men gode sprøyter?

og hva ligger en goe sprøyte på?

tenkte å bruke 1000-1500på en sprøyte kansje mer men helst mindre:D

tusen takk på forhond:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proff sprøyter som devilbis, sata, iawata o.l er dyre. Selv bruker jeg en sata jet3000 som koster vel noe rundt 4000,-.

Hvis du vil ha en som er litt rimeligere burde du undersøke iawata sprøytene som er veldig bra og litt rimeligere i pris.

Men skal du ha noe under 1000-1500,- kan du vel like så godt bruke biltema tror jeg. (selv har jeg aldrig prøvd tema sine)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ei flunka ny sprøyte ifra devilbiss med sånn lite sprøyte også.

her er info:

StartingLine by DeVilbiss

Her får du en koffert med to sprøyter:

* En sprøyte for alle typer base og klarlakk

* En detail & touch-up sprøyte (mini gun)

Her får du alt-i-ett pakken. Nå kan du la hobbyen få vinger, og sette i gang lakkeringen. dettet settet gjør det enkelt for deg å utføre lakkeringsjobben.

Settet inneholder:

* 1 Finishline HVLP lakksprøyte men 1.3mm (finish coat) dyse og 650ml overliggende kopp. 1.3mm dyse er perfekt til lakkering av base og klarlakk.

* 1.8mm dyse (primer) dyse og nål. Denne dysa brukes under grunning, oljebase eller andre tykke blandinger.

* 1 mini touch-up gun med 1.0mm dyse. Egner seg godt til små lakkering og lett reparering av lakk.

Pakken inneholder også alt nødvendig utstyr for rensing og demontering. Overliggende kopper av børstet stål og trykkregulator.

send pm viss du er vil ha den;)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider