Sir Pål Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Skulle hatt meg tjukkere bakfjærer på min -03 d4d, da jeg hekter på campingvogna blir den noen si'rompa. Noen som vet om det er i handelen, eller om 177hk'n har forsterka type? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Firear Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Om mulig så kan du flytte noe av vekten på vogna bakover sånn at den ikke er så framtung. Da vil mye av problemet være borte :) Husk at du har en grense for maks trykk ned på kulen/hengerfestet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avensis03 Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Jeg kjører med campingvogn på avensisen, der jeg har hengerfeste me totalvekt 1300kg. Men merker ikke noe nesten at jeg drar den. Passe på at vekten er fordelt i vognen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg